Noen her som har camping vogn/bil? Hvilke campingplasser vil dere anbefale?
Hvilken vogn/bil har dere?
Hvilken vogn/bil har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også,håper på å få kjøpt vogn ila våren/sommerenJeg drømmer om vogn eller bobil! Vi har en gammel combicamp nå
Ikke snakk om at jeg bruker en sommer i den med to små barn!
Ingen av oss har lappen til tilhenger, så det er et lite problemJeg også,håper på å få kjøpt vogn ila våren/sommerenElsker camping livet
)
Aha,kun mannen som har herIngen av oss har lappen til tilhenger, så det er et lite problemHar kikka på nyere camp-let på finn.no nå! De ser jo skikkelig luxus ut!
Ja, det kan være verdt det! Åh jeg er kresen på vogn altså, vil gjerne ha fire soveplasser uten at man trenger å gjøre om salongen til sengAha,kun mannen som har hermå en tur på finn da hører jeg!
![]()
Samme her,men tror d blir vanskelig siden vi er 8 stk i familienJa, det kan være verdt det! Åh jeg er kresen på vogn altså, vil gjerne ha fire soveplasser uten at man trenger å gjøre om salongen til seng![]()
Åtte stykk ja!Samme her,men tror d blir vanskelig siden vi er 8 stk i familienmå ha ei stor vogn som helst ikke koster skjorta
skal ihvertfall ha fortelt og vi må sikkert ha et telt utenom til de største
åååh,gleder meg på ferie!
![]()
En moderne familie da shøÅtte stykk ja!Vi er bare fire vi da
![]()