Camping i Stavern

Magda Green

Elsker forumet
Hei folkens!

Har hørt det er så fint i Stavern, og vurderer å dra på campingtur dit. Er det noen som har vært på, eller vet om en barnevennlig campingplass i det området? Liker vi oss der vurderer vi å reise dit også neste år. Vil gjerne finne "drømmeplassen" for familieferie.

TAkker for svar!

Kjærstranda er absolutt the place 2 be :o) Kjempefint for store og små.

Otto skrev:
Kjærstranda er absolutt the place 2 be :o) Kjempefint for store og små.

Helt enig!!! Kjempe fint der! Har masse gode barndomsminner derfra selv.

Tusen takk for svar!

Da må disse stedene sjekkes nærmere ut!

Har noen av de innendørs basseng eller lekeplass også for de aller minste? 0-2 år?

Kjærstranda har en fin strand, men selve plassen er ikke så veldig "wow".. Ellers er det donavall (som er desisert finest og roligst, men kanskje litt kjedelig for barna), stolpestad, kjærstranda, anvik, lydhus og stretre som ligger som perle på snor etter hverandre. Blokkebukta (ellerno) og omlid er også fine steder (helgeroa)

Er ikke en person som ville hatt campingvogn, men koser meg veldig når jeg besøker foreldrene mine i Stavern hver sommer ! Nydelig er det der

jeg elsker stretre
Har mange finne sommerer der som jeg husker
hvis det er samme person som driver så pleide han som drev stede å dra ut på morgenen å dra opp det som hadde kommet inn mot stranden om natta å dra opp tang og slikt
Langgrunt og fin sandstrand var det i hvertfall når jeg var der sist, fint lekeomeråde

Back
Topp