bondekone
Forumet er livet
Det er snakk om at vi ska dra ut i Oslofjorden i sommer på en øy i forbindelse med at gubben ska jobbe der i sommer.I forbindelse med dette så sa sjefen til gubben at unga og jeg kunne også bli med,vi skulle få låne båten hans siden det var kun mulig å komme ut ditt med båt, i tilleg så m vi bruke telt siden det er kun 3 bygninger ute på øya, og den bygningen som sjefen eier ska rives for å settes opp ny.
Men jeg er litt usikker samtidig som jeg har veldig lyst til å bli med på dette. Men så er det det med å være der i 14 dager i telt med 2 unger og evt 2 hunder. Tror det ska gå bra hvis det er sol,men hvis det skulle bli bare regn så blir det vel vell kjedelig er tanken min
Hva eller hvordan hadde derre gjort hvis derre kunne fått dette tilbudet?
Er egen strandsone og alt så er det pent så er det jo knall
Så er det det med mat og tilberedninger
Vi har kun vært på telttur i 2 dager eller vært på hytta som vi har gass
Men jeg er litt usikker samtidig som jeg har veldig lyst til å bli med på dette. Men så er det det med å være der i 14 dager i telt med 2 unger og evt 2 hunder. Tror det ska gå bra hvis det er sol,men hvis det skulle bli bare regn så blir det vel vell kjedelig er tanken min
Hva eller hvordan hadde derre gjort hvis derre kunne fått dette tilbudet?
Er egen strandsone og alt så er det pent så er det jo knall
Så er det det med mat og tilberedninger
Vi har kun vært på telttur i 2 dager eller vært på hytta som vi har gass
gurimalla det hadde IKKE jeg klart!! MAX 2 netter, men helst bare 1 altså;) haha.....