Camelbak-flasker

*Meya*

Forumet er livet
Altså, ikke sekken og all den staffasjen, men de vanlige flaskene liksom, de med "sugerør" nedi, er det noen vanlige butikker som selger de? Hvilke? Sønnen min har en, men den har faren kjøpt i Spania...

jeg har kjøpt min på obs

Hvor mye koster de der? Driver og tenker på om jeg skal bestille på Ebay eller ikke...

Betalte vel 149 for 0,5 l flaske

Æ kjøpt mi egen på g-sport og barneflaska kjøpt æ på xxl![:D]

[:)]De fleste sportsbutikker selger de flaskene. (Jeg har vel ca....uhorvelige mengder av dem[8D][:D] Har vel 20-25 stk ,i alle størrelser og farger. Den nyeste er minstens favoritt 0.4 liter,med pirater på - og den nye småbarnssikkrede drikketuten,slik at det ikke er en teoretisk mulighet engang for å få av den drikketutdelen[:)].)
[:-]Er utrolig glad i de flaskene... Og sekkene med drikkesystem,og magebelteflaskene og...alle camelback dupleditter[:D]
Men jeg aner ikke hva de koster i butikkene,jeg kjøper de direkte fra importøren..

Hadde definitivt kjøpt fra Ebay er myyye billigere der enn i butikken.

Her har hele familien falt for dem, siden Sofiane fikk sin, så jeg vil kjøpe til oss andre. Fant ut at det kanskje blir billigere på ebay ja, 114 kr totalt for en flaske...

Den største kostet 199 på g sport sist jeg sjekket.

Men de har noen flasker som er ganske like på Chlas Olsson til en rimeligere pris[:)]

ORIGINAL: *Meya*

Her har hele familien falt for dem, siden Sofiane fikk sin, så jeg vil kjøpe til oss andre. Fant ut at det kanskje blir billigere på ebay ja, 114 kr totalt for en flaske...

Fant på ebay til 11 dollar.Dollaren er jo i 5 ett eller annet.

http://cgi.ebay.com/CAMELBAK-Better-Bottle-Tritan-75L-F-Purple-24oz-No-BPA_W0QQitemZ110592322720QQcategoryZ62132QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZclkid%3D6383739421389740629

ORIGINAL: Kløpulver

Men de har noen flasker som er ganske like på Chlas Olsson til en rimeligere pris[:)]

Gubben spurte tørt om de da heter "Dromedarbak". [8D]

vi kjøpte våre på intersport og kostet ca 200 kr. elsker våre [:D]

ORIGINAL: *Meya*

ORIGINAL: Kløpulver

Gubben spurte tørt om de da heter "Dromedarbak". [8D]

moahahahaha[:D]

jeg kjøpte min på et hotell i trondheim...hehe va slik at man støttet unisef (eller hvordan de skriver det)  min er knall rosa da [;)] men mener på at jeg har sett de på en eller annen sportsbutikk også...g sport eller noe kansje?

Back
Topp