Ca pris medisiner ivf

kathe84

Glad i forumet
Hvor mye koster disse medisinene til ivf sånn ca? Med nedregulering og det hele? Vet at det sikkert varierer men snakker vi 5000/10 000 el mindre?

Vil legge meg opp penger så dette ikke blir noe problem! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Noe midt i mellom der har vi brukt. Det siste forsøket nå kommer vi over 10 000 pga høye hormondoser men de andre uttakene tror jeg vi havna rundt 8000, da med nedregulering.

jeg havnet på 13tusen denne gangen i medisiner

Jeg brukte ca 7000 kr på mitt forsøk. Lav dose med Puregon.

Ok. Takk for svar. Blir en del dette altså. Bra jeg starter å spare da:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg brukte 6000 tilsammen men gikk veldig lav dose med Puregon og kort regime.Det er mye å si om man går på lang eller kort protokoll og hvor mye dose bruker man.Så det er veldig forsksjellig fra person til person ut i fra hvor store doser trenger man.

Brukt 11 000,- pluss egenandelene på sykehuset i forkant og med uttak og innsett :)

Brukt ca 11 000 kr her også med egenandel. Pluss legetimene

Er på full dose denne gangen, har kommet opp i ca 17 000, å enda er jeg ikke ferdig.. Synes dere andres hørtes lite ut :/ Men jeg trenger myye medisiner får å få til noen få egg :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg lastet ned Felleskatalogen for å sjekke prisen på medisinene. Jeg vet ikke om de prisene er med eller uten moms, men det gir i alle fall en ide. Jeg skal gå på langt regime og skal bruke Synarela, Gonalf, Ovitrelle og Lutinus. Kommer på ca. 10.000,- + evt moms. I tillegg til å vise pris, så forteller den også om evt. bivirkninger og all annen informasjon. Statens legemiddelverk setter en makspris på medisin som alle apotek må følge. Det eneste de kan gjøre er å sette ned prisen ;)

Jeg havna på 18000 sist, nå skal jeg ha enda mer, regner med å havne på ca 21-22000.. Har lav amh, så skal ha både puregon og menopur, og pleier å stikke i ca 13-14 dager.. Nå la jo vi ut sist og har fått igjen de 3000 som overskred grensa, var litt verre å skulle samle opp så mye penger nå til runde to, 3 mnd etter. Men det prioriteres, så da går det heldigvis bra! :) så er jo hele beløpet penger vi får igjen denne gangen :)

Jeg bruker både fostimon, puregon og cetrotide. Ender vel også på 14-15 dager til slutt. Så er vel forskjell på det også :P Har ikke sjekka amh, men skal spørre på mandag, den er sikkert lav.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg havna på 18000 sist, nå skal jeg ha enda mer, regner med å havne på ca 21-22000.. Har lav amh, så skal ha både puregon og menopur, og pleier å stikke i ca 13-14 dager.. Nå la jo vi ut sist og har fått igjen de 3000 som overskred grensa, var litt verre å skulle samle opp så mye penger nå til runde to, 3 mnd etter. Men det prioriteres, så da går det heldigvis bra! :) så er jo hele beløpet penger vi får igjen denne gangen :)
Hvor lav er din Amh? Min er 4 nemlig. Vanskelig å vite hva det vil si før vi har hatt første forsøk. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

sykehusene pleier vel å si ca 20 tusen må man regne med på forsøk, det sa de første gangen til meg..
selv om det er forskjellig fra person til person...

bare medisinenen så havnet jeg vel rundt 11-12 000kr pluss konsultasjon, uttak osv. Nå på neste forsøk blir det dyrere siden jeg skal få enda mer hormoner. Men blir spiren sittene så er alle disse pengene verdt det :)

Brukte ca. 8000 kroner på medisiner. Hadde kort regime.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

har vært gjennom to forsøk nå. første forsøk hadde jeg en kort regime, da kom medisinene på 5000,- pluss egenandelen på 1500 for egguttak. på andre forsøk gikk jeg på en lang regime å da havnet vell medisinene på ca 10 000,- pluss egenandel på 1500,-

-jeg går via det offentlige, privat er vell noe dyrere.

Hvor lav er din Amh? Min er 4 nemlig. Vanskelig å vite hva det vil si før vi har hatt første forsøk. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Min lå på 5, halvert på 3 år, lå på 11 da jeg tok testen i 2010.

bare medisinenen så havnet jeg vel rundt 11-12 000kr pluss konsultasjon, uttak osv. Nå på neste forsøk blir det dyrere siden jeg skal få enda mer hormoner. Men blir spiren sittene så er alle disse pengene verdt det :)
Ja det er apsolutt vært det, kunneikne vært mer enig med deg der ;)

Back
Topp