Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lav er din Amh? Min er 4 nemlig. Vanskelig å vite hva det vil si før vi har hatt første forsøk.Jeg havna på 18000 sist, nå skal jeg ha enda mer, regner med å havne på ca 21-22000.. Har lav amh, så skal ha både puregon og menopur, og pleier å stikke i ca 13-14 dager.. Nå la jo vi ut sist og har fått igjen de 3000 som overskred grensa, var litt verre å skulle samle opp så mye penger nå til runde to, 3 mnd etter. Men det prioriteres, så da går det heldigvis bra!så er jo hele beløpet penger vi får igjen denne gangen
![]()
Min lå på 5, halvert på 3 år, lå på 11 da jeg tok testen i 2010.Hvor lav er din Amh? Min er 4 nemlig. Vanskelig å vite hva det vil si før vi har hatt første forsøk.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja det er apsolutt vært det, kunneikne vært mer enig med deg derbare medisinenen så havnet jeg vel rundt 11-12 000kr pluss konsultasjon, uttak osv. Nå på neste forsøk blir det dyrere siden jeg skal få enda mer hormoner. Men blir spiren sittene så er alle disse pengene verdt det![]()