Ca bare 1000

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Skravletråder til søte jenter :)
Kom igjen...skravle skravle

Vi kommer sikkert i mål på rekord tid :p

Ja, det tror jeg også. Jeg har aldri vært på terminforum, men ser for meg at vi er ekstra skravlete her inne... :p

Ja, det tror jeg også. Jeg har aldri vært på terminforum, men ser for meg at vi er ekstra skravlete her inne... :p
Hehe ja var me her for noen år siden oxo :) men husker ikke at vi var sååååå skravlete :)

Kjenner jeg skravler for at vi skal nå de 3000 innleggene, men vet ikke helt hvorfor jeg "stresser" sånn med skjult gruppe :-P Men det kjennes ut som en konkurranse liksom.

Appen <3

Kjenner jeg skravler for at vi skal nå de 3000 innleggene, men vet ikke helt hvorfor jeg "stresser" sånn med skjult gruppe :-P Men det kjennes ut som en konkurranse liksom.

Appen <3
Hehe :P ja det føles egentlig litt slik xD

Go måren :)

God morgen folkens!

Her sitter jeg kvalm som bare det og prøver å ikke løpe på do >_< Men jeg er lykkelig for at jeg har symptomene mine <3 Jeg har ikkr hatt misfarging på utfloden på over 24 timer nå så da tror jeg alt er som det skal :)

Noen som ser på Wipe Out nå på morgenen?

God morgen folkens!

Her sitter jeg kvalm som bare det og prøver å ikke løpe på do >_< Men jeg er lykkelig for at jeg har symptomene mine <3 Jeg har ikkr hatt misfarging på utfloden på over 24 timer nå så da tror jeg alt er som det skal :)

Åh jeg lurer på om ikke jeg og snart blir litt kvalm?????? 5 +1 i dag!!! Men hvis man blir kvalm så er det kanskje ikke alltid symptomene kommer så tidlig... Satser på at alt er fint!!
Godt du har symptomene i behold, det er jo veldig betryggende!!:-)

"Juni 2014, førstegangs gravid"

God morgen folkens!

Niks:P jeg leverer jentungen i bhg og kikker i kjøleskapet så legger jeg meg på sofaen for en formiddagslur :P men skal se på Ellen deGeneres show eller hva det heter kl 12 :p

Jeg har så mye luft i magen!! Jeg kunne fylt en ballong og den ville stige til værs :o

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Back
Topp