Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer sikkert i mål på rekord tid![]()
Hehe ja var me her for noen år siden oxoJa, det tror jeg også. Jeg har aldri vært på terminforum, men ser for meg at vi er ekstra skravlete her inne...![]()
Du kommer bare til å elske termin forumet jo lenger inn i graviditeten du kommerJa, det tror jeg også. Jeg har aldri vært på terminforum, men ser for meg at vi er ekstra skravlete her inne...![]()
HeheKjenner jeg skravler for at vi skal nå de 3000 innleggene, men vet ikke helt hvorfor jeg "stresser" sånn med skjult gruppeMen det kjennes ut som en konkurranse liksom.
Appen <3
Åh jeg lurer på om ikke jeg og snart blir litt kvalm?????? 5 +1 i dag!!! Men hvis man blir kvalm så er det kanskje ikke alltid symptomene kommer så tidlig... Satser på at alt er fint!!God morgen folkens!
Her sitter jeg kvalm som bare det og prøver å ikke løpe på do >_< Men jeg er lykkelig for at jeg har symptomene mine <3 Jeg har ikkr hatt misfarging på utfloden på over 24 timer nå så da tror jeg alt er som det skal
Noen som ser på Wipe Out nå på morgenen?
På Ååh profil sia tror jegGod morgen! Hvor ser man hvor mange innlegg man selv har skravlet?
NiksGod morgen folkens!
Her sitter jeg kvalm som bare det og prøver å ikke løpe på do >_< Men jeg er lykkelig for at jeg har symptomene mine <3 Jeg har ikkr hatt misfarging på utfloden på over 24 timer nå så da tror jeg alt er som det skal
Noen som ser på Wipe Out nå på morgenen?