Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chuki
DEN VIRKER IKKE! [;)] var noen som spurte om det for en uke siden ca, og svarte det da, og sier det igjen, den smaker værre enn værst, og har ingen effekt. merket ikke noe til tømming av noe. Og var bare penger ut av vinduet for min del. Nevnte jeg at det smakte hevd?
ORIGINAL: *Mama*
Var jeg som spurte om det for noen uker siden. Man skullee begynne å drikke dette kl 17 og "tømmingen skulle skje mellom 17-21 og vare til kl 23. Ventet og ventet. Kl 20.45 startet det og det drev på til kl 23 og morgenen etterpå så var det tømming da også. Var ganske fornøyd med at jeg tok den for jeg fikk jo renset meg men var den ventingen fra kl 17 til 21..
ORIGINAL: søtedolly
ORIGINAL: *Mama*
Var jeg som spurte om det for noen uker siden. Man skullee begynne å drikke dette kl 17 og "tømmingen skulle skje mellom 17-21 og vare til kl 23. Ventet og ventet. Kl 20.45 startet det og det drev på til kl 23 og morgenen etterpå så var det tømming da også. Var ganske fornøyd med at jeg tok den for jeg fikk jo renset meg men var den ventingen fra kl 17 til 21..
Det var det damen sa på helsekosten åsså, å at det var veldig viktig å følge klokkeslettene. Så desverre ikke den tråden jeg å ikke vet jeg hvordan jeg får tak i den, er litt fersk på dette her[:)]. Men takk for at du gadd å svare.