Cæsar juleferie...

Froya88

Forumet er livet
Ettersom Hotel Cæsar har tatt juleferie,og for oss som er Cæsar-frelst,så kan vi jo skravle litt om det..
Så ikke vi glemmer helt![:D]

Hvem liker dere best i såpedramaet? Favoritten? Og hvem liker dere absolutt IKKE?

Selv syns jeg Svein er utrolig stilig da![:D] Han må være den som slår´an best!
Noen mer distrè og rar fyr skal man lete lenge etter![:D]
Benedicte må jeg også si jeg liker litt godt!
Synd fam. Halvorsen forsvinner ut nå,for de var jo bare knall![:)] Naturlige og dagligdagse folk!

Den jeg liker minst må bli Julie.. Klarer ikke ho der altså![:'(]

Så.. Hva med dere?[:)]

Glemte jo å si det... Får jo se litt til cæsar-folka senere![:D]
En halvtime med tabber fra settet.. Det blir morsomt altså!![:D]

jeg må innrømme at jeg er glad halvorsen-familien forsvinner... makan til overbeskyttende og "vi-må-dele-alt-og-fortelle-alle-hemmelighetene-våre-til-hverandre-irriterende"-familie.. Liker svein jeg, og så likte jeg kenneth og von krona, men det gikk over. gjertrud var morsom også. Nå må vel nesten borckmann være den mest irriterende - hvor mye fram og tilbake kan en person være da?? Alkoholiker, frisk, alkoholiker, frisk, alkoholiker, frisk, og så bare sprøyte gal???

Når er det? Er litt cæsar frelst jeg oxo [:)] Svein er dritkul, men jeg klarer ikke Scott..han er kvalm [:'(]

Scott er kvalm,men en utrolig bra skuespiller,spør du meg![:)]
Gjertrud er også vanvittig kul![:D]

"Fadesen bak fasaden" begynner kl. 19.30 i kveld! 1 av 6![:D]

Jeg er Cæsar-idiot! MÅ se det! [:D]

Såå hærlig at det går på tv.. NÅ! [:D]

min favoritt er Benedisct, og scott spiller bra.. men tåler ikke rollefiguren hans hehe... kristian er jeg lei... synes han vingler så mye frem og tilbake... Juni er også veldig flink synes jeg... er så mye frem og tilbake i den serien synes jeg.. Men MÅÅ se hehe [:D]

Litt flaut å innrømme det men Scott er en drittsekk, men likevell så blir jeg så facinert av han....er så nasty på en måte...hehehe..... har også supersans for svein, han er bare helt hærli....ærli, skrullete og klomsete sjarmerende. Benedicte har bein i nasa og ei tøff dame.... Men er DRITLEI kristiann, Juni og hele av og på greiene deres!!!!

Svein har jeg faktisk møtt mange ganger...
Han sitter alene i Drøbak på ett utested og bare drikker øl han liksom [:)]
Ikke vet jeg om han prøver å sjekke jenter eller hva han gjør hahaha...

Liker Benedicte jeg da, synes hun er helt fabelaktig [;)]

Har jo innrømmet for lenge siden at jeg følger med på Cæsar. Svein synes jeg kjempe moro, den jeg liker minst er vel kanskje Scott.
Til dere som liker Svein, dere får gå på Cæsar butikken og kjøpe "kongen av Drammen" t-skjorte hehe.[:D]

Til dere som liker Svein, dere får gå på Cæsar butikken og kjøpe "kongen av Drammen" t-skjorte hehe. [:D]

Finnes det egne cæsar-butikker altså? Hørt rykter om det,men...

Litt flaut å innrømme det men Scott er en drittsekk, men likevell så blir jeg så facinert av han....er så nasty på en måte...hehehe.....

Er så enig!!![:D] Han er og blir en drittsekk og en slask,men allikevel har han noe spesielt![;)] Skikkelig fin å se på,syns nå jeg![:D]

Ja for spesielt interesserte, gå inn på: http://caesarshop.no/

Svein er bare seriøst den kuleste og morsomste på cæsar[:D]digger han!!!
Er lei av Juni og Kristian.......

jeg og syns Svein er den apsolutt kuleste og flinkeste skuespilleren. Ler meg ihjel av den typen der. Er jo fra Drammen sjøl så det er jo ekstra moro når han er så harry....Liker ikke Bennedicte av en eller annen grunn...syns hun overspiller så fælt jeg!

jeg syns kenneth var så kjekk å se på [:)].. synd han daua [:(], ellers er det moro når svein svinser rundt og er bajas og finner på masse dumt, han er virkelig kongen av drammen!! benedicte er oxo bra, men enig- lei a den fordømte halvorsen-familien assa.. og driiit lei a han gammærn, fattern til åååh hva heter hu igjen.. (rudy claes)... hjerneteppe..
det gjør vondt i sjela når cæsar har jule-/sommerferie [:@][:(][:'(]!! skukke vært lov ass

Faren til Eva blir jeg også sprø av til tider!
Uansett.. Hver eneste person i serien har sin gode side og sin bra måte å spille på![:)]

Back
Topp