Bytur

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Tok båten til byen i dag, med begge barna... Vi skulle besøke deres onkel og tante først... Lillemann raste fra vi kom til det hadde gått nesten 2,5timer!!!da hadde de tatt med eldste på burger king mens jeg ble igjen for å prøv å få i lille mat. Kl halv 3 sovna han av utmattelse på sofaen så da la jeg han i vogna å trillet etter de andre. Han sov seg igjennom den korte handleturen og våknet da vi var halvveis med båten på tur hjem. møtte Hs som kunne fortelle at det var nok pga at han var på fremmed plass at han reagerte slik. Han har raset når vi har vært på besøk andre plasser også men da har jeg hatt bil og bare kjørt hjem. Kan jeg ikke dra på besøk?? I alle dager.. NM i stuabrent sa du?? Huff. Lillemann roet seg helt ned og smilte da vi kom hjem :p dritt dag.. Noen andre som har det slik? Hva skal jeg gjøre?

Han gråt, raste i fra seg... Skulle tru det var mageknipe, men gang det med 10..

Ofte sånn her så vi er nesten alltid hjemme. Kjipt.

Merkelige er at hvis det er baby i huset vi er i, så blir han ikke så ille,gråter kun litt da, men i hus uten babyer så er det som en knapp som aldri vil fungere :p men.jeg skal ikke til byen mer ihvertfall.

Hun kan være litt urolig andre plasser. Spesielt når hun skal sove. Ikke tale om hun skal sove! Men så tok jeg med babynestet (som hun alltid sover i hjemme) til ei venninne. Da var det greit. Bare den vanlige protesteringen: "jegvilikkeleggemeg!!*, men så sov hun som en stein! :) Hjalp nok med noe kjent. :)

Han nektet å spise å sove. Spiste kl 11 så 30ml ca kvart på 6. Å rett på flaska å 180ml da vi kom hjem kvart på 7.. Mamma hjerte blør enda selv om han sover trygt å godt ved siden av meg og er mett og fornøyd!..

Min er også litt sånn. Han hater butikken blant annet. Bare griner og hyler hele tida. Å dra noe sted når han er våken = håpløst.

Han har heldigvis roet seg når vi er på butikken ved siden av oss. Blir ikke julegaver folk ønsker seg i år dessverre siden jeg ikke rakk det jeg skulle i byen i går... Trasig dette. Nr 1 var ikke slik. Bare redd mannfolk hun da hun var lita :p

Min også har vært litt slik, blir veldig overeksponert av nye inntrykk og blir overtrøtt/gretten. Enkelte ganger har eg gått og bysset på han i flere timer før han roet seg. Det har hjulpet om han har hatt kjente ting med seg. Men det har også bedret seg etter eg har tatt han med på flere ukjente steder, slik at han blir vant med ulike omstendigheter og fremmede.

Min var sånn i starten, ble mye stress for han stakkars!! Men det går over. Skeptisk til nye ting nåd

Lurer på om det er for mye for han no som han nærmer seg 4 måneder.. Er vell en "topp " nå er det ikke det Da? Fra å ha verdens enkleste legging til å slite hver kveld...

Lurer på om det er for mye for han no som han nærmer seg 4 måneder.. Er vell en "topp " nå er det ikke det Da? Fra å ha verdens enkleste legging til å slite hver kveld...
Jenta mi blir 4 mnd 27.desember og jeg tror hun har en topp nå...vanskelig å legge både dag og natt + at hun våkner på natten og er våken en times tid. Og vil IKKE ligge under babygymmen...noe hun fint kunne gjøre i nesten 30 min for en ukes tid siden.

Jenta mi blir 4 mnd 27.desember og jeg tror hun har en topp nå...vanskelig å legge både dag og natt + at hun våkner på natten og er våken en times tid. Og vil IKKE ligge under babygymmen...noe hun fint kunne gjøre i nesten 30 min for en ukes tid siden.
Født samme dag de da:) han ligger heldigvis under gymmen men soving på dagtid er bare tull! Åsså er han våken ca 5 ganger etter han har lagt seg i 7 tiden til vi står opp i 6-7 tiden å vanligvis har han sovet hele natten :/ men men.. Da er det vell en topp :p

Født samme dag de da:) han ligger heldigvis under gymmen men soving på dagtid er bare tull! Åsså er han våken ca 5 ganger etter han har lagt seg i 7 tiden til vi står opp i 6-7 tiden å vanligvis har han sovet hele natten :/ men men.. Da er det vell en topp :p
:)
Vi får håpe de snart er over toppen! :)

Merker at jeg ble utmattet av å bare lese dette! Vi er takknemlige:) Dessverre ingen råd!
Huff ja.. Vi må nok ta en bytur til snart men da blir det med bil å en hjelper! Sabla tungt å bære en unge på over 8kg i 2,5 timer ihvertfall.. Går seg vell til håper jeg:)

Back
Topp