takk takk. Det var kjempegøy!!! Anbefales enhver gravid dame og gå ut og slå løst håret litt. Men jeg skulle nok ha hatt nøttene litt før....... Begynte plutslig å kjenne noe etter å ha dansa som en løve i flere timer........ups, har ikke spist på en god del timer nei. Kjøpte noen nøtter og satt meg ned litt så gikk det greit. Men du a meg så godt det var å legge seg i natt og i dag, føles som jeg har virkelig vært på fylla. Vondt i hodet og trøtt som en dupp........ Må vel ha igjen litt for alt bråket jeg påførte den lille i natt.
Må si en ting til. Jeg stod ved siden av den ene høytaleren en stund og det kom en kraftig basslåt. Da var det akkurat som det lagde bobler i fostervannet og det virket som om det skulle ha vært full storm der inne. Veldig rar følelse skal jeg si dere. Moro.