Bytting av bleie...

Morena

Gift med forumet
Når babyen sover og du hører han bæsjer på seg, tar du å bytter på han da eller venter du til han våkner??

Som regel bytter jeg. Fordi hun har så sår stump stakkars. Men ser det litt an på klokken og. Hvis jeg vet at hun snart skal ha mat venter jeg gjerne noen minutter. Prøver alltid å komme henne litt i forkjøpet og skifter noen minutter før jeg vet hun er sulten.

Tenker litt sånn at jeg hadde nok ikke synes det var noe særlig å liggemed tiss/bæsj i bleien selv.

bytter med en gang om de er sår eller ei. er jo så mange som blir veldig fort såre. så bruker heller masse bleier enn å la han være sår og ha vondt. men han våkner bare av og til når det byttes og sovner kjapt igjen dessuten vil han som regel våkne av bleien. her har vi to som ikke liker å gå med dritt bleie heldigvis[;)]

Han her har så vondt for å sovne igjen om jeg skifter på han når han endelig har sovna.. Så ofte jeg venter [&:] Men nå begynner han å bli litt sår igjen, tror det er etter i natt, for han hadde noen skikkelig heftige bæsj bleier vær gang han var våken i natt... [&:]
Men skifter med en gang han våkner og etter jeg har amma.. Har ikke sett at han har reagert noe på det før nå.. Men som sakt tror jeg han er sår pga i natt stakkar... Er jo ikke bestandig jeg hører han bæsje....

Nå har ikke min kommet enda. Men med storesøster bytta jeg alltid bleie hvis hun bæsjet på natten. Men hadde nesten ikke lys på for å unngå at hun våknet helt.

Jeg bytter med en gang... Livredd for at hun skal bli sår.. Men hun blir som oftest utrolig når hun har noe i beien, så for oss hjelper det å ta henne opp å skifte på henne...

Bytter

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke tar han opp når jeg hører det "braker i broka" jeg nå [:(]
Men han har seriøse problemer med å såvne igjen etter å blitt skiftet på om han har blitt vekt... [:(]

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: eiramena

Får dårlig samvittighet for at jeg ikke tar han opp når jeg hører det "braker i broka" jeg nå [:(]
Men han har seriøse problemer med å såvne igjen etter å blitt skiftet på om han har blitt vekt... [:(]

Det hadde Amanda også, men det måtte vi bare ta der og da.
Det fikk liksom ta den tiden det tok..

[:)]

Nå gjør det det her også, siden han holder på å bli sår igjen..
Men syns det er så trasi når han til tider sover lite ellers. Jaja, kansje han blir flinkere til å sovne nå da..

ORIGINAL: eiramena

sniker jeg..

da jeg fikk snuppa mi skiftet jeg når hun basjet, men fikk faktisk beskjed på sykehuset at jeg ikke skulle skifte på henne om hun ikke våknet..

Bytter :) Men han sovner så lett igjen! Skyller han til og med under vasken fordi det er så enkelt og lager lite skittentøy [8D]

jepp skifter, for hvis ikke vil han våkne av bæsjen senere uansett, liker ikke å ha bæsj i bleia han her[8D]

Back
Topp