Byttet nick?

Byttet når jeg ble gravid med minsten, og så ble det aldri til at jeg byttet tilbake.

Jeg slettet brukeren min etter senaborten, måtte få alt på avstand. Fikset ny bruker da jeg ble gravid nok en gang. Husker ikke når, mulig jeg ventet til etter ultralyd.
Min gamle bruker er det nok ingen som har lagt merke til. Ikke at jeg er spesielt synlig nå heller da ^^

Jeg slettet brukeren min etter senaborten, måtte få alt på avstand. Fikset ny bruker da jeg ble gravid nok en gang. Husker ikke når, mulig jeg ventet til etter ultralyd.
Min gamle bruker er det nok ingen som har lagt merke til. Ikke at jeg er spesielt synlig nå heller da ^^

Du er synlig for meg <3
Og ble litt nysgjerrig på hva du het før. :P

Hatt et nick tidligere, men det er jeg veldig aktiv med et annet sted så det trenger dere ikke vite :p byttet da jeg kom tilbake etter lang tid borte da jeg ble gravid i 2014

Jeg var sjokkert i noen mnd frem til jeg fant bedre nick ;)
Lagde profilen rett etter positiv graviditetstest.
Har kun hvert aktiv med shadow da :)

Nei men hadde et bruker her før men så glemte eg passord og den mailen som blei brukt til den er ikke aktiv lengre så da måtte eg lage en ny bruker.

Har ikke vært her så lenge.. Men nei. Har ikke byttet nick :)

Het Bolla fra 2009 og noen år, før jeg byttet. Husker ikke når.

Jeg var påtjukkaigjen i starten, men byttet fort til Snartpåtjukka :) hadde en annen profil før da, men har byttet e-post adresse siden den gang :) så da laget jeg ny profil her inne :)

Jjaa.. Hadde et annet nick når jeg starta her i 2009.. Men husker ikke hva det var:p

Het babylahermine helt I starten før jeg skifta navn men er noen år siden det også. Husker ikke hvor lenge jeg har Vært medlem her hehe.

Back
Topp