Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spar meg.Gratulerer med nytt nick![]()
Nei, det hadde vært helt krise.Nå må vi ikke forveksle deg med Mamsemoms da.![]()
Hva mener du?Spar meg.
Hva er det å svare når hun gratulerer deg med nytt nick?Spar meg.
Spar meg.
Er du sur?Nei, det hadde vært helt krise.
Kanskje fordi det var med en sarkastisk undertone.Hva er det å svare når hun gratulerer deg med nytt nick?
det må da være en hyggelig reaksjon å få tenker jeg?![]()
Du skrev det bare for å være ekkel pga innleggene mine i den andre trådenHva mener du?![]()
Sur neiEr du sur?
Ronja er aldri ekkel med noen. Ta deg sammen!Du skrev det bare for å være ekkel pga innleggene mine i den andre tråden
Å herregud, snakk om å rotte seg sammen!Ronja er aldri ekkel med noen. Ta deg sammen!
Hvilken annen tråd?Du skrev det bare for å være ekkel pga innleggene mine i den andre tråden
Jeg syns absolutt ikke det var det, jeg tror det var ment som en hyggelig gesture.Kanskje fordi det var med en sarkastisk undertone.
Er du seriøs? Les gjennom selv og se hvem det er som ikke klarer å oppføre seg.Å herregud, snakk om å rotte seg sammen!
Kanskje fordi det var med en sarkastisk undertone.
Haha, tror du det??Du skrev det bare for å være ekkel pga innleggene mine i den andre tråden
Fra Miss_30 til Mamsemumsen