Byttet fastlege!

MamaJane

Betatt av forumet
Ja, da har jeg byttet fastlege.. 6 uker før termin! Vet ikke hvor lurt det var, men etter å ha vert flere ganger hos henne, og gått derifra kontoret hennes å vert dårligere enn jeg var da jeg kom, kjente jeg at jeg går ikke til henne flere ganger. Usympatisk lege som hadde den holdningen at dersom det ikke var noe farlig, så var det ingenting å klage over i svangerskapet. Andre som har byttet lege i svangerskapet?

Kan skjønne hva du mener. Jeg har valgt å kun gå til jordmor gjennom svangerskapet (og er storfornøyd med det), bare har det for meg at ny lege vil stusse over en som bytter lege midt i svangerskapet, men trenger selvfølgelig ikke være sånn :P Mye rart man har for seg. Men jeg "løser" det på denne måten og bytter etter at bebis er ute en gang :)

Jeg har vurdert det hvert svangerskap. Men ikke fordi jeg ikke er fornøyd med legen. For han er kjempe flink. Mer det at legen min er i min gamle kommune og det er litt langt å kjøre hver gang. Litt upraktisk.
Men jeg er så skeptisk til å få ny lege, du vet jo ikke hvordan den nye er.
Han jeg har nå er flink, og lyttende og forklarer alt veldig nøye.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg følte ikke jeg hadde noe valg, heller ingenting å tape. Da jeg ikke orket å gå tilbake til henne. Kunne fortsatt kun hos jordmor. Men har en del bekken og ryggplager, pluss hodeverk. Som hun ikke tar alvorlig, så da bytter jeg. Spendt på den nye legen.

Last edited:
Krysser fingrer for at den nye legen er god da:) det er viktig å bli tatt seriøst, uansett hvilke plager en har.

Så bra!

Back
Topp