Byttet bilsete enda ?

tror vi tenker mye likt fru H. 
har brukt kombisetet vårt fremover noen få ganger, de kan kun festes bakover ved bruk av isofix, noe ikke alle biler har. men setet blir brukt hovedsakelig bakover. angrer på at vi ikke kjøpte et sete som går til 25 kg, ala MT. men er ellers fornøyd med valget. har et stort barn som hvertfall veier 15-16 kg. men satser på det tar litt tid før hun når 18 og vi må bytte. syns hun er altfor liten til beltestol enda, eller?? tror hun hadde blitt litt liten oppi der. etter å ha lest mer og sjekka ut mer info skjønner jeg jo at kombiseter ikke er anbefalt fremover. tenker også derfor på at et sete, beltestol, med isofix, må være bedre pga mer sikkerhet og at vekta i setet ikke er like sterk i en kollisjon.. virker bare logisk for meg :)
sett på britax kidfix, blir nok noe ala dette når sete nr 3 skal velges :) tror ikke behovet for et sete i klasse 2 til 25 kg er der hvis snuppa passer i et sete fra klasse 3.

Jeg er glad vi kjøpte sete(r) til 25 kilo, for T passerte 18 kilo for et par måneder siden.. Vi hadde da måttet kjøpe enda et klasse to sete (9-25) for jeg synes han er for liten til å sitte i beltestol enda :)

akkurat det jeg tenker jeg ikke gidder, men spørs om vi bare må det da... :/ men når er de 25 kg da??  tenkte jo ikke så langt frem når vi kjøpte sete vi da :/

Back
Topp