bytter mnd

Froni

Betatt av forumet
Da vil jeg bare takke for meg og ønske dere alle ett godt svangerskap.. :) 
Viser seg (HELDIGVIS, fordi om jeg ville hatt termin 16.1.12 ville jeg i 5uke tatt sterke medisiner) at jeg bare er 5+2 med termin 14.2.12

Lykke til videre i svangerskapet og med nytt terminforum :)

Jeg flytter nok over til desember til slutt regner jeg med. Termin 6. januar, men tvillinger har jo en tendens til å komme før termin, hihi :)

Jeg flytter nok over til januar til slutt renger jeg med. Termin 6. januar, men tvillinger har jo en tendens til å komme før termin, hihi :)

Så bra at du var mindre på vei enn du trodde da. Lykke til videre.

Vanligvis er det jo skikkelig surt å være en måned kortere enn man først har antatt, men i ditt tilfelle var det jo bare fint:) Lykke til videre!

Lykke til framover og enda godt du ikke var kommet så langt - spes mtp medisinene :)
Klem

Skittles skrev:

Jeg flytter nok over til desember til slutt regner jeg med. Termin 6. januar, men tvillinger har jo en tendens til å komme før termin, hihi :)

Du må jo bli her hos oss ;) Hihi. Litt slingringsmonn må vi ha, hehe.
Ei på jobben gikk 2 uker over tiden med sine tvillinger, så ikke "gled" deg for tidlig. Hehehe!! :) For din del håper jeg du slipper gå så lenge da ;))

Mamii 26 skrev:

Skittles skrev:

Ei på jobben gikk 2 uker over tiden med sine tvillinger, så ikke "gled" deg for tidlig. Hehehe!! :) For din del håper jeg du slipper gå så lenge da ;))

Hihi, jeg kommer nok til å holde meg her her ja :-) Er jo ikke godt å vite når de kommer. Håper heller ikke jeg går over tiden, hehe! ;)

Skittles skrev:

Mamii 26 skrev:

Skittles skrev:

Hihi, jeg kommer nok til å holde meg her her ja :-) Er jo ikke godt å vite når de kommer. Håper heller ikke jeg går over tiden, hehe! ;)

Ei jeg kjenner fikk beskjed fra midten av sv.skapet om å ta det helt med ro for livmortappen var halvveis avflatet osv, men likevel kom ikke tvillingene hennes før i uke 39, da ble hun satt igang siden de ikke hadde mer plass til å vokse på så det var like greit å poppe dem ut :P

Jeg må kanskje også skifte måned... Termin er akkurat i månedsskiftet januar/februar. På tidlig UL antydet legen at jeg er 7 uker og noen dager, men det var litt upresist. Får se på ordinær UL... :D

Tusen takk alle sammen :) Ja det er jo litt kjipt å være så kort men må bare tro og håpe at ting skal gå alikevel.... 

Lykke til :-)

Back
Topp