Bytter du til vinterdekk selv?

Han gjør det. Har sagt at jeg kan gjøre det selv, men da blir han furten. :p

Gjorde det alltid selv før jeg traff ex'en, det var rett og slett bare mye lettere at han gjorde det :P

Nå har jeg ikke bil lenger så slipper å styre med det.

Her pleier samboeren å ta det. Jeg kunne godt tenke meg å få slippe til og, men det ender bare med at han står og ser på i ca 1,5 minutt før han dytter meg vekk fordi det går for seint :P

Her tar mannen det :) vi har eget verksted i garasjen, så han løfter bare bilene opp på bukken og tar det raskt og gale der. Og det er veldig greit med tanke på at vi har tre biler å bytte på.

Koster 200kr å få de byttet på verksted. Jeg gjør ikke den jobben selv. Er slitsomt og tar litt tid. Får der til altså, men orker ikke og overlater den jobben til de proffe ;)

Mannejobb. Jeg har ikke lappen, så jeg gjør heller ingenting med bilen. Hadde jeg hatt bil og ikke mann hadde jeg betalt noen for å gjøre det.

Når jeg var alene gjorde jeg det selv, og syns det er en helt grei jobb. Nå som jeg har en samboer og vi bare har en felles bil er det han som tar seg av den biten. Ikke fordi jeg ikke kan eller vil, men fordi han liker å pusle med bilen.

Aldri prøvd meg på det. Her skiftes de på verksted:)

Sambo jobber med dekk, så det har bare blitt til at han gjør det :P Men syns absolutt ikke det er en mannejobb.. jeg hadde fint klart å gjort det selv, noe jeg alltid gjorde de årene før jeg traff han ;)

I og med at eg ikkje har lappen ein gang, så er det ein mannejobb her i huset.
Om eg skulle ta lappen, trur eg fortsatt det er ein mannejobb gitt;) På lik linje med å ta ut søppel:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ofte med å hjelper:p hadde fint klart det selv men synes det er en mannsjobb ja;)

I og med at eg ikkje har lappen ein gang, så er det ein mannejobb her i huset.
Om eg skulle ta lappen, trur eg fortsatt det er ein mannejobb gitt;) På lik linje med å ta ut søppel:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe. Det har jeg prøvd å innføre hos oss også, men skjer jo ikke!

Hehe, jeg tar husarbeid, matlagaing osv . Mannen sørger for bilen -bytting av dekk, oljeskift osv! :D

Back
Topp