Bytter du gaver?

Ja det gjør jeg. I forbindelse med snuppa sin fødsel fikk vi tre like jakke, så da byttet jeg en av de siden det var to forskjellige størrelser og den var jo sååå fin♡

Bytter kun om det er til lillemor og det er feil størrelse. Får meg ikke til å bytte ting bare fordi jeg ikke liker eller trenger dem. Er for pysete :-)

Jeg bytter, men er sjelden d er fordi eg ikkje liker d eg eller kidsa får, har pleid å være fordi eg/de har fått to like/for småttt eller har fra før ;)
Men syns ikkje d e frekt å bytte, ville vært verre om noen har brukt penger på oss å så havner d bakerst i skapet eller i boden :)

Bytter kun om det er til lillemor og det er feil størrelse. Får meg ikke til å bytte ting bare fordi jeg ikke liker eller trenger dem. Er for pysete :)
Men bruker du det/setter tingen frem?
Eller stuer du det bort?

Kun hvis det er feil str. Er jo teit, for vil jo at dem jeg gir gaver til, vil bytte om det ikke faller i smak. :p

Bytter selvfølgelig om det er noe jeg ikke liker eller trenger. Er jo bedre det :)

Har ikke vært nødvendig og bytte noe særlig her. Har bare byttet en bok som jeg ikke hadde interesse av og lese

Bytter alltid når det er helt feil str. Eldste får bestandig ubrukelige gaver av svigermor, og det blir lagt ut for salg. Ei på 13 vil ikke ha en topp beregnet på ei på 60 og ikke bruker hun str L heller. Er da gaver som heller ikke kan byttes...

Ja om det er noe som absolutt ikke kommer til å bli brukt så blir det byttet, gidder ikke å ha ting liggende bare for å være hyggelig, da kan jeg heller bytte det til noe brukenes:)

Jeg bytter frem for at det blir liggende. Et "problem" for min del er at både moren min og broren min handler julegaver typ 7 mnd før jul, så ingen bytterett. De spør meg heller aldri hva jeg ønsker meg :P Disse gavene gir jeg videre til organisasjoner :rolleyes:

Jeg bytter, og håper de som får gaver av meg gjør det samme om det ikke faller i smak. Hadde i hvertfall ikke blitt sur/fornærmet om de gjorde det ;)

Bytter om ting ikke passer, men ellers så går jeg ikke inn for det må jeg innrømme, men igjen jeg dytter det ikke helle inn i skapet;)

Har ikke byttet gaver til nå. Men tror jeg kommer til å gjøre det fremover hvis det er klær og sånt til barna som ikke passer, eller om de får flere like gaver :-)

Jeg bytter frem for at det blir liggende. Et "problem" for min del er at både moren min og broren min handler julegaver typ 7 mnd før jul, så ingen bytterett. De spør meg heller aldri hva jeg ønsker meg :p Disse gavene gir jeg videre til organisasjoner :rolleyes:
Det har vi også gjort. Gikk bort gavene til organisasjoner:)

Jeg bytter om jeg vet hvor det kommer fra.
Har et gyselig kaffeservise stående oppe på soverommet fra forrige jul. Fant aldri ut hvor det kom fra.

Synes det er sløsing med folks penger å ikke bytte om man ikke trenger eller liker det man har fått. Bedre å bytte og kunne bruke det.

Back
Topp