Bytte?

Blir ingen bytting her heller :-)

Må bytte skoene til tulla, da de ikke passet, jeg fikk en genser som blødde veldig og gutten min fikk to like Lego-sett.. Tror kanskje vi skal bytte noen gensere sønnen min fikk.. Han fikk 15(!!!) gensere og to bukser, trenger jo ikke så mange...(ilandsproblem...)
Tror ikke jeg ville hatt en genser som blødde veldig heller :-/ :-P

Her kom det noen gaver som ikke kan byttes da de er bestilt på nett :p Eldste fikk en grufull genser i str M (hun er 12) av bestemora si. Samme dama ga meg to parfymeflasker til tross for at sønnen hennes sliter med migrene og daglig hodepine. ..Skal prøve å få solgt det, for var ingen som ville ha det innad i familien. Blir litt oppgitt for hun klarer aldri å gi eldste noe hun faktisk kan bruke, kjøper heller ting hun selv kunne brukt.

Fikk en bluse av samboer som jeg i dag så det var to små flekker på... Tror ikke jeg har fått di på....

Lille fikk ei rangle ho har fra før men ikke byttelapp på. Tenkte å ta den ene i stellebagen...

Ho fikk å ei kåpe med hette i str 68 og ei jakke med hette i str 62. Får ikke byttet pga kjøpt utenbys, men synes di var upraktiske så spørs å mye di blir brukt.....

Må bytte ullklær som gutten min fikk ...dessverre! Men var pga str... Så fikk han to like legosett, får bytte det ene :)

Fikk noe pyntegreier som skal byttes :)

Vil bytte bildene jeg fikk av min svigerinne. Absolutt ikke min stil. Men vet jo hu har kjøpt det aller meste på ebay så..... Får henge de på gangen oppe.... :p

Jeg fikk en popccornmaskin. Den vil jeg bytte, for jeg trenger ingen popcornmaskin.

Synes ikke det er en uting å bytte. Bedre å bytte til noe som blir brukt enn å fylle opp i boden (som vi ikke har). Trodde der var en uskreven regel om å ikke kjøpe ting som tar stor plass til folk som bor smått med mindre man VET at det er nyttig. Og ikke en dings som en vanlig gryte er mye bedre til (her snakker vi type eggkoker, riskoker...)

sengetøy i flanell, ett brettspill vi alt har, 2 PS3 spill vi alt har, vaffeljern (vi fikk 2)

Synes ikke det er en uting å bytte. Bedre å bytte til noe som blir brukt enn å fylle opp i boden (som vi ikke har). Trodde der var en uskreven regel om å ikke kjøpe ting som tar stor plass til folk som bor smått med mindre man VET at det er nyttig. Og ikke en dings som en vanlig gryte er mye bedre til (her snakker vi type eggkoker, riskoker...)
Vi digger både eggkoker og riskoker,mye bedre enn vanlig kjele

Ei bok til vesla som vi har fra før, det er det eneste.

Og noe klær jeg må ha i større str :p

Vi digger både eggkoker og riskoker,mye bedre enn vanlig kjele

Hmm, sikkert mer praktisk når man er flere enn to. Koker ett egg i slengen, og to dl ris. Vi har virkelig ikke plass! Ingen bod, så kjøkkenbordet er neste lagringssted.

Ja mini fikk noen klær som burde vært en størrelse større:p ellers ingenting:)

Back
Topp