Bytte?

Må bytte en genser som er for stor, en bukse som ikke er helt min stil og en kaffekannr siden jeg fikk tre.
Stelton må gå :)

Må bytte tre gaver. Fikk to helt like blendere så bytter den ene. Fikk flere stekepanner enn vi trenger så blir bytte der også. Guttungen fikk to bilbaner så blir å bytte der også... Usj! HATER å bytte...

Jeg liker ikke å bytte, kan ikke huske sist jeg gjorde det.
I år blir det å bytte noe klær til ungene som er for små, en leke som lillegullet har fra før av og en kurv vi fikk som hadde ødelagt hank.

Fikk vel 8 cardigan til meg sjøl :p så må bytte noen av de siden eg har 20 fra før av :p ellers skal vi ikke bytte noe. Ungene fikk mest penger. Så skal kjøpe litt utstyr til de på januarsalget :)

Må bytte "se hva jeg kan", da det mangla terninger og spillebrikker... Ellers var det greit :)

Vi skal bytte en body og en bukse til babyen, da storebror fikk akkurat samme i forskjellige farger hver bursdag å jul da han var baby. Buksene ble heller aldri brukt, da de hverken er fine eller gode å ha på for en baby. Sån er det når halve slekta bor en plass med bare en butikk som selger barneklær (cubus) :p skulle egentlig bytte en film eldste hadde fra før også, men mamma tok av embalasjen til han.

Bytter ikke noe jeg har fått, men den del av klærne minien fikk skal byttes opp i størrelse. Har mye i neste str allerede, så da blir det klær for neste vinter i stedet.

Det kom en lego som vi har, og to av "hatt over hatt ".

Mannen bytter kaaaaaaansje en genser som er for stor (men sikkert ikke blir brukt om han for den passe heller...) og jeg... Vi for se, sikkert ikke

Vi fikk et Hardanger kakesett i enn annet mønster enn vi samler, så tenker å bytte det til det vi samler på:) ellers blir ikke noe byttet

Veldig lite i år, heldigvis! Vesla fikk to like dukkevogner, så bytter den ene til dukke. En DVD vi har fra før og en annen leke hun har fra før... Til meg selv må jeg bytte en karaffel vi har to av fra før, og sambo en genser som aldri kommer til å bli brukt...

Her må vi bytte et sengesett som vi fikk til dobbeldyne. Vi har to enkeldyner. Så må vi bytte litt av hardangerbestikket vi fikk da vi fikk noe vi allerede har.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Må bytte skoene til tulla, da de ikke passet, jeg fikk en genser som blødde veldig og gutten min fikk to like Lego-sett.. Tror kanskje vi skal bytte noen gensere sønnen min fikk.. Han fikk 15(!!!) gensere og to bukser, trenger jo ikke så mange...(ilandsproblem...)

Nei, ingenting byttes! :) Ungene fikk to like leker, men det gjør ingenting ;)

Back
Topp