Bytte?

Skal bytte en pysj som var litt for liten, ellers var alt perfekt! :)

Vurderer å bytte gaven fra svigermor. Vi har større behov for nytt hverdagsservise enn juleservise.

Ellers må jeg bytte deler av gaven fra gubben. Damen på strikkebutikken så sitt snitt til å få solgt noen av de ubrukelige pinnestørrelsene..
Og så må vi bytte gaven gubben fikk av meg, for den var faktisk knekt når vi åpna den.

Det kan hende noe av ungene sitt må byttes, det ser vi i morra.

Last edited:
Her skal det kun byttes en kjole men da fordi hun fikk to helt like i samme str ;)

Må bytte ene gaven da størrelsen var for liten...

Her skal noe av mitt byttes pga feil str og at jeg aldri kommer til å bruke det.

Av barna sine gaver må Infinity 2.9 byttes, fikk til WiiU og vi har Wii, og en genser :)

Skal bytte noen bodyer i for liten str, en bilbane som største fikk 2stk av og en bok ungene hadde fra før.. vurderer å bytte ut et tacosett som vi fikk av svigermor fordi vi akkurat har kvittet oss med to slike

Bare en morgenkåpe som jeg selv har kjøpt til barna! Har tatt feil str. Så må bytte til en annen størrelse! :)

Ellers var vi veldig fornøyd med alt vi fekk og ingenting trenger og byttes i år!

Minsten her fikk en hoppeku hun har fra før, og en dukke(har vel 5-6 fra før) som jeg tenker vi bytter.

I år skal ingen av mine gaver byttes nei. Liker ikke å bytte, men gjør det hvis det er noe som jeg fikk dobbelt av, som ikke passer, eller som jeg bare virkelig ikke klarer å få meg til å like. Tenker at folk vil vel heller at jeg skal like gaven enn at jeg skal ha den stående et sted av pliktskyldighet. Kun to ting må byttes i år, det en bukse og en strømpebukse vesla fikk i et nummer mindre enn det burde vært.

Jeg fikk en oppslagsbok jeg har fra før som blir byttet i en annen bok jeg ønsket meg.
Dessuten fikk lillemor en pysj som var hel. Ikke mulig å bruke når hun nettop har sluttet med bleie. Bytter drn til en todelt. Ellers var alle fornøyde!

Skal bytte en duplopakke minstemann fikk dobbelt av, ellers beholdes alt :)

Ja må desverre bytte en del av klærne til guttene, de var alt for små :( litt irriterende at det blir kjøpt str 3 år til en 4 åring som bruker nermere 5 år i klær:/ samme med eldste som blir 8 i april, han fikk en del i str 6-7 år:/

Må bytte noen klær til eldste da de var veldig store og hun trenger klær, så vil gjerne kunne bruke de nå Også fikk jentene en film de hadde fra før. Vi voksne fikk stort sett penger så vi kan kjøpe hva vi vil

Back
Topp