BYTTE

SigneK

Flørter med forumet
Hei dere :-)

Vet ikke om dette passer seg, men i såfall håper jeg noen gir beskjed...
BARE LURT PÅ...  Er det noen der ute som har stempler som bare samler støv, eller copic scetchtusjer som ikke blir brukt? Kanskje noen vil bytte ;-)

Vet ikke helt hva jeg skal tilby dere, men jeg kan i hvertfall se at jeg har mye bånd, jeg har mye 3d ark, og jeg har EN MENGDE smykker og charms til kortlaging...

Send meg ett forslag hvis dere vil :-) Jeg hadde blitt superglad, jeg trenger ikke det nyeste innen stempler :-)

sendt pm [;)]

Eller så kan jeg seff også betale for de, bare det ikke blir så dyyyrt :-D

Fikk pm :-)

Det kommer straks en tråd fra meg med masse stempler tilsalgs for en billig penge [:D] må bare få rota meg til å legge bildene inn på dataen. Det blir masse forskjellig stempler, noen fra penny black, med mus og pinnsvin [:)]
Hvis du vil kan jeg sende bilder til deg før jeg poster tråden?? Må legge til at jeg gjerne vil selge dem, da jeg ønsker å kjøpe meg en del dies fra spellbindes [:)]

ORIGINAL: lille trille09

Det kommer straks en tråd fra meg med masse stempler tilsalgs for en billig penge [:D] må bare få rota meg til å legge bildene inn på dataen. Det blir masse forskjellig stempler, noen fra penny black, med mus og pinnsvin [:)]
Hvis du vil kan jeg sende bilder til deg før jeg poster tråden?? Må legge til at jeg gjerne vil selge dem, da jeg ønsker å kjøpe meg en del dies fra spellbindes [:)]

Jeg vil iallefall få bilder altså [8D]

Så ikke meldingen din før nå :-/

Har en hel haug med stempler som samler støv, men har ikke hjerte til å kvitte meg med noen![8D][:D]
Copic scetchtusjer har ei også, men kan jo få brukt for dem også![8D][:D]
SORRY!!! [:D]

ORIGINAL: ThisIsAnfield

Har en hel haug med stempler som samler støv, men har ikke hjerte til å kvitte meg med noen![8D][:D]
Copic scetchtusjer har ei også, men kan jo få brukt for dem også![8D][:D]
SORRY!!! [:D]

Hehe sant nok [8D]

Må være lov å prøve ;-)
Men ble noen flotte fra lille trille :-)

Men kjenner følelsen, har stempler jeg aldri har brukt, og skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt har de ;-)

Back
Topp