Bytte vogn? Hjelp !!

Junilykke2015

Forelsket i forumet
Vi har Idag emmaljunga Edge duo å jeg har egentlig lyst på en litt lettere vogn som kan bli med på tur men det må være en vogn som er veldig god å sove i da h*n bare vil sove ute på dagen. Vi byttet til sportsdel på emmaljunga vognen for ca 1 mnd siden å da fra å sove i 2-3 timer i dypbag gikk hun da ned til å sove 1 time i bestefall. Jeg satt på dypbagen igjen å monterte seler i den å hun sov i 2,5 t samme dag som jeg byttet, men jeg føler at jeg trenger en vogn jeg kan ha med ut på tur som er litt lettere. H*n er nå snart 1 år. Har sett på Britax b motion 4 pluss etter anbefaling i butikken å den virket jo virkelig helt super. Noen som har erfaring med denne?:) Evt hvilken vogn har dere andre her inne?:)

Sportsvognen på emmaljunga er jo av de beste til å sove i, sånn egentlig av sportsvognen. Altså som at den minner om bagen. Så hvor lett det blir å finne noe som er som bagen, men er lett, og ungen får sove i.... Muligens utfordrende

Jeg har samme vogn som deg. Og har jobbet ganske lenge i bhg til å ha testet ut litt div vogner. Ville absolutt brukt emmaljunga'n som sove vogn. Ingen som er så fine, store og behagelig å sove i. Den kan brukes i mange år å får enda plass til vogn pose om vinteren. Samt barnet trenger ikke ligge med bena i rare vinkler som ned eller opp.. Ser utrolig ubehagelig ut å sove i visse vogner.

Men ja den er tung som hverdagsvogn og absolutt ingen praktisk vogn mtp bil. Derfor har vi 2. Emmaljunga'n blir brukt som sove vogn og bhg vogn. Og mountain buggy'n som tur vogn og bil vogn da den er super lett å trille og løfte samt tar liten plass :)
Tror overgangen fra den gode trygge baggen til en litt mer åpen sportsvogn tar litt tid bare.
Hva med å ha 2?

Jeg solgte min emmaljunga da vi måtte over til sportsdelen. Ingen av oss likte den. Syns sen var smal å klumpete. Å veldig lav.

Kjøpte meg en simo kombi, monterte på hetta fra bagen i fotenden. Å hadde bag hele høsten å vinteren til småen :) å han sover som en Stein i den vogna. Har også en TFK joggester twist :) veldig god sovevogn det også. Han sover godt i den. Den har vi i bilen og er med på tur og ferier :)

Jeg har samme vogn som deg. Og har jobbet ganske lenge i bhg til å ha testet ut litt div vogner. Ville absolutt brukt emmaljunga'n som sove vogn. Ingen som er så fine, store og behagelig å sove i. Den kan brukes i mange år å får enda plass til vogn pose om vinteren. Samt barnet trenger ikke ligge med bena i rare vinkler som ned eller opp.. Ser utrolig ubehagelig ut å sove i visse vogner.

Men ja den er tung som hverdagsvogn og absolutt ingen praktisk vogn mtp bil. Derfor har vi 2. Emmaljunga'n blir brukt som sove vogn og bhg vogn. Og mountain buggy'n som tur vogn og bil vogn da den er super lett å trille og løfte samt tar liten plass :)
Tror overgangen fra den gode trygge baggen til en litt mer åpen sportsvogn tar litt tid bare.
Hva med å ha 2?
Hvem mountain buggy vogn har du? Vi har NANO i tillegg til storebror på 2 men den synes jeg blir litt for enkel på litt lengre turer enn bare i butikken. Ryggen kan jo heller ikke legges flat så om vi er på en tur å hun blir trøtt blir hun ofte grinete om hun ikke får lagt seg til.:p

Hvem mountain buggy vogn har du? Vi har NANO i tillegg til storebror på 2 men den synes jeg blir litt for enkel på litt lengre turer enn bare i butikken. Ryggen kan jo heller ikke legges flat så om vi er på en tur å hun blir trøtt blir hun ofte grinete om hun ikke får lagt seg til.:p

Vi har mountain buggy urban jungle luxury. Den kan legges helt flatt og perfekt tur vogn :)

Bumbleride indie, verdens beste sovevogn!

Min 2 år og 3 mnd sover fortsatt i den ute, hun elsker den!

Back
Topp