Bytte til oktober

~Gravidigjen~

Betatt av forumet
Var på ultralyd i dag, og fikk se en liten sprellende baby på 50 mm.. Så det vil si at jeg enda ikke er kommet til uke 12, og bytter da til oktober forumet.. Er så SUPER happy :))) 
Var overlegen som tok ultralyd på meg, og han sjekka alt mulig..
Sjekke for downs syndrom, målte, hørte hjertelyd, fikk se hjerte, armer, bein, 5 fingre på hver arm :)))

Og fikk bilder.. Er sååååå GLAD!!!!

Sniker vel litt her frem til ordinær UL vil jeg tro, får vel vite mer sikker termin da 

Jaa, ikke flytt enda =)) 
Er jo den ordinære som avgjør, hehe. 
Ultralyden her stemte best med mine beregninger, men legen mener jeg er litt lenger (innenfor september uansett da), men kan jo fortsatt bli flyttet litt på ordinær.
Moro med ul da! =) 

Er godt å vite at alt er sjekket og alt er bra :)

**tvilling85** skrev:
Er godt å vite at alt er sjekket og alt er bra :)

Er det i følge centimetarane på ungen de ser hvor langt du er på vei? Jeg var på vaginal ul når jeg var på sjukehuset på sjekk for to dager siden, da mente de at jeg var 11-12 uker på vei, men selv hadde jeg regna med at jeg var 14-15 uker på vei. Men når de beregner som følge av størrelse på fosteret og sier så og så mange uker, mener de då selve fosteret eller svangerskapsuker? Føler meg så uvitende :P men om det stemmer at jeg bare er 11-12 uker på vei, skal jeg også over til oktoberforumet, trodde i grunnen at jeg kom til å ha termin 21. september. 

CRL'en var på 50 mm.. og det tilsvarte visst ca 12 uker etter det jeg forsto da..
Er vel svangerskapsuker de mener ja.. Fosteret er 2 uker mindre igjen.. 
innviklet ja..

Ok :) takk for svar, får i alle fall vite helt sikker termin på ordinær ul 3. mai da :) 

Back
Topp