bytte til høst/ vinter

MNJ

Elsker forumet
Har dere bytta til vintergardiner og stæsj? Når bruker dere å gjøre det?
Hvilke farger går det i hos dere i år?

Selv tror jeg at jeg skal ta en skikkelig rundvask og bytte til vinterfargene i morgen.
Her blir det nye, grønne, lette gardiner, puter i sjokoladebrunt, krem- og jordfarger. På kjøkkenet kommer det dyplilla, lette gardiner og tilbehør i sølv/ stål. Kan legge ut bilder i morgen kanskje.[;)]

Glerder meg til å se. har akkurat bytta ut her til grønnt, men vil vente litt med "vintergardinene" gleder meg sånn:)

Er grønn høstfargen din da?

Gleder meg til bilder[:)]

Jeg har byttet ut puter og lys til mosegrønt.

her er det overgangsperiode[:D]
har tatt på de linbeige trekkene til sofaen
fått brune og lilla pynteputer
og lilla lys,duker,pledd

venter på mine brune lingardiner helt vanlige gardiner, har nå panel, hatt de i 2 år så må prøve noe nytt[:)]
venter også på hvit heisgardin til kjøkkenet..
blir lilla pynt der også[;)]

kan godt ta bilder når alt har kommet[:D]

Har akkurat skifta ut sommergardiner å stæsj jeg. Så digg å få vaska vinduer, hengt opp brune gardiner, brune puter, satt opp litt mer glass/fat med lys... venter på litt penger til overs så jeg kan kjøpe et par løpere i brunt med kanskje litt gull i.

ORIGINAL: dronningmia

Selv tror jeg at jeg skal ta en skikkelig rundvask og bytte til vinterfargene i morgen.
Her blir det nye, grønne, lette gardiner, puter i sjokoladebrunt, krem- og jordfarger. På kjøkkenet kommer det dyplilla, lette gardiner og tilbehør i sølv/ stål. Kan legge ut bilder i morgen kanskje.[;)]

Hvor har du kjøpt gardinene dine da?? jeg leter etter grønne gardiner nemlig[:)]

Bilder?[:D]

Er grønn høstfargen din da?

ja mørkegrønn, vil ikke ha så mørke puter siden soffaen e mørk brun . blir for mørkt, må jo se putene i soffaen også[:D]

Vente enda en måneds tid[;)]

Her har jeg bytta fra lyst og farger, til brunt-sort-orange-grønt[:)]

ORIGINAL: ~Lille lilla Snodig~

Hvor har du kjøpt gardinene dine da?? jeg leter etter grønne gardiner nemlig[:)]

Kjøpte mine på Indiska, men nå som de er kommet opp vet jeg ikke helt hva jeg syns....![8|][:D]

har ikke blitt enig med åssen farge jeg vil ha nå, har gått i eplegrønt og aqua/turkis nå i hele sommer, tror jeg heller mer over i brunt og beige, siden hele stilen min består av sort, cafelatte, brunt beige[&:][:D][:D][:D]

Også jobber jeg i interiørbutikk og er blitt totalt hekta[8|][8D]

Back
Topp