BYtte sjukehus!

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Da har vi bestemt oss og ordan så vi forlater Porsgrunn, og begynner på st. olav til våren! [:D]

Noen erfaringer å dele? [;)]

Som de sa selv der oppe: Ikke for å skryte men dette er vi best på.

Har du fleire forsøk igjen eller kjøper de av eiga lomme?

St.Olavs er veldig flinke,og de vet hva de driver med[:)][:)]

Jeg er fornøyd med St.Olavs,men ikke like fornøyd med alle som jobber der[:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

No har eg bare hatt 1 forsøk men hatt mine 2 ultralydar før uttak der og kan signere på det
sterkaste denne! Det er stor forskjell på dei som jobbar der. Eg traff bare en sykepleier som såg meg som menneske, spurte om eg hadde hatt ei fin helg (var til denne spl på fredagen da det blei bestemt uttak) når eg kom dit til uttak, og korleis eg hadde det.

Så følte eg veldig på dette "samleband" følelsen dei er med å gi oss som pasientar. Mange sitter der, alle i samme ærend, *svisj* inn en etter en, så kjeme man inn og alt går slag i slag som på et samleband, *svisj* ut igjen og ha det bra. Følte det venterommet var veldig dumt, man sitte ikkje skjerma men bare i en korridor der det står fertilitetsseksjonen på veggen og mange par sitter og er smånervøse, og føler det er veldig opplagt kva man gjer der.

ORIGINAL: ¤Gressenka¤

No har eg bare hatt 1 forsøk men hatt mine 2 ultralydar før uttak der og kan signere på det
sterkaste denne! Det er stor forskjell på dei som jobbar der. Eg traff bare en sykepleier som såg meg som menneske, spurte om eg hadde hatt ei fin helg (var til denne spl på fredagen da det blei bestemt uttak) når eg kom dit til uttak, og korleis eg hadde det.

Så følte eg veldig på dette "samleband" følelsen dei er med å gi oss som pasientar. Mange sitter der, alle i samme ærend, *svisj* inn en etter en, så kjeme man inn og alt går slag i slag som på et samleband, *svisj* ut igjen og ha det bra. Følte det venterommet var veldig dumt, man sitte ikkje skjerma men bare i en korridor der det står fertilitetsseksjonen på veggen og mange par sitter og er smånervøse, og føler det er veldig opplagt kva man gjer der.

Ja,det er virkelig et samlebånd,full fart inn,og full fart ut igjen.. Dårlig informasjon til tider, og noen av legene er kvasse,syns jeg...
Men det er en sykepleier der som er helt FANTASTISK

Husker forresten etter operasjonen. (opererte bort eggledere og en cyste)
Da var jeg i en sterk morfin rus og gråt mine modige tårer til favoritt legen min der (en kvinne) fordi jeg syns at noen av legene på fertilitets avdelingen var så frekke[:-][8D][:o]

Men,selv om jeg ikke er 100 % fornøyd med alle av legene,så er det MAANGE som er veldig fornøyd med St.Olavs og de er som sagt veldig flinke der[:)][:)]

ORIGINAL: snuppis!

Sånn er det på Riksen også.....

Det vell sikkert sånn overalt da kanskje? [:)]Spesielt i det offentlige.. Synd..

Jeg fikk inntrykk av at de virkelig vet hva de driver med ja[:)][:)][:)] Følte ikke sånn samlebånd effekt som noen sier[:)] De spurte hele tiden om det var noe vi lurte på og var det det så fikk vi svar. Er de evig takknemlig for at de "gav" oss vår lille sjarmør og et på første forsøk med kun 1 egg[:)][:)][:)][:)]

Kan jeg spørre hvorfor du vil forlate Porsgrunn?

ORIGINAL: *Aina

Som de sa selv der oppe: Ikke for å skryte men dette er vi best på.

Høres bra ut det!

Har du fleire forsøk igjen eller kjøper de av eiga lomme?

Vi har igjen 1 forsøk offentlig.

Så lenge jeg blir gravid så er det helt ok! [;)] Føler stort sett at det er slik alle steder. I begynnelsen var det ikke slik i Porsgrunn, men synes absolutt det har blitt sånn den siste tiden.

ORIGINAL: Nullenusken

Kan jeg spørre hvorfor du vil forlate Porsgrunn?

Fordi vi har igjen 1 forsøk offentlig, har hatt endel forsøk i POrsgrunn og vil prøve noe nytt. Er ingen garanti for å bli gravide verken her eller der, så da tar vi sjansen. Vi skal dit etterhvert hvis vi må ha privat og, så da er vi på en måte kjent der oppe på fohånd. [;)]

Ellers er vi super fornøyde med Porsgrunn.

Jeg er veldig fornøyd med St.Olavs. Veldig mange kjempekoselige folk der-både av sykepleiere og leger, men også noen som er i det kvasseste laget etter min smak. Men alt i alt hadde vi en kjempefin opplevelse av forsøket vårt der. [:)] full klaff ble det også [:D]

Og ang. det såkalte vente"rommet" de har der, så har jeg hørt det skal bygges inn. Altså at det faktisk skal bli et rom. Sånn som det er nå så sitter man jo praktisk talt ute i gangen. Vet det er mange som har klaga på det. Deriblandt jeg. Man føler seg ganske så beglodd der man sitter rett under et digert skilt det står "FERTILITETSKLINNIKK" [&:] Så det er bra de gjør noe med det [:)]

ORIGINAL: matilde

Jeg er veldig fornøyd med St.Olavs. Veldig mange kjempekoselige folk der-både av sykepleiere og leger, men også noen som er i det kvasseste laget etter min smak. Men alt i alt hadde vi en kjempefin opplevelse av forsøket vårt der. [:)] full klaff ble det også [:D]

Og ang. det såkalte vente"rommet" de har der, så har jeg hørt det skal bygges inn. Altså at det faktisk skal bli et rom. Sånn som det er nå så sitter man jo praktisk talt ute i gangen. Vet det er mange som har klaga på det. Deriblandt jeg. Man føler seg ganske så beglodd der man sitter rett under et digert skilt det står "FERTILITETSKLINNIKK" [&:] Så det er bra de gjør noe med det [:)]

Så bra de skal bygge det inn[:D][:D]

jeg er stort sett veldig førnoyd med st.olavs, synes de fleste er hyggelige å prate med, men der er noen (som også andre sier) som er litt "nebbete" av og til, ikke alltid. men jeg syns legen vi hadde første gangen var mye flinkere enn hun jeg var ho nå på fryseforsøket (altså begge var flinke, men han første forklarte litt mer og vi såg mer hva som skjedde, mens hun siste var veldig rask og forklarte veldig lite, og ikke så jeg noe på ul bildet heller) men det som plager meg mest i forhold til hun siste er at hun ikke fikk sjekket om egget hadde forlatt det røret, det gjorde de nemlig første gangen og det syns jeg var ganske betryggende!! men regner med at hun vet hva hun driver med da så det går nok bra!

Back
Topp