*ZimileMamma*
Gift med forumet
Da har vi bestemt oss og ordan så vi forlater Porsgrunn, og begynner på st. olav til våren! [:D]
Noen erfaringer å dele? [;)]
Noen erfaringer å dele? [;)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ..Lykke..
St.Olavs er veldig flinke,og de vet hva de driver med[:)][:)]
Jeg er fornøyd med St.Olavs,men ikke like fornøyd med alle som jobber der[:)]
ORIGINAL: ¤Gressenka¤
No har eg bare hatt 1 forsøk men hatt mine 2 ultralydar før uttak der og kan signere på det
sterkaste denne! Det er stor forskjell på dei som jobbar der. Eg traff bare en sykepleier som såg meg som menneske, spurte om eg hadde hatt ei fin helg (var til denne spl på fredagen da det blei bestemt uttak) når eg kom dit til uttak, og korleis eg hadde det.
Så følte eg veldig på dette "samleband" følelsen dei er med å gi oss som pasientar. Mange sitter der, alle i samme ærend, *svisj* inn en etter en, så kjeme man inn og alt går slag i slag som på et samleband, *svisj* ut igjen og ha det bra. Følte det venterommet var veldig dumt, man sitte ikkje skjerma men bare i en korridor der det står fertilitetsseksjonen på veggen og mange par sitter og er smånervøse, og føler det er veldig opplagt kva man gjer der.

ORIGINAL: snuppis!
No har eg bare hatt 1 forsøk men hatt mine 2 ultralydar før uttak der og kan signere på det
sterkaste denne! Det er stor forskjell på dei som jobbar der. Eg traff bare en sykepleier som såg meg som menneske, spurte om eg hadde hatt ei fin helg (var til denne spl på fredagen da det blei bestemt uttak) når eg kom dit til uttak, og korleis eg hadde det.
Så følte eg veldig på dette "samleband" følelsen dei er med å gi oss som pasientar. Mange sitter der, alle i samme ærend, *svisj* inn en etter en, så kjeme man inn og alt går slag i slag som på et samleband, *svisj* ut igjen og ha det bra. Følte det venterommet var veldig dumt, man sitte ikkje skjerma men bare i en korridor der det står fertilitetsseksjonen på veggen og mange par sitter og er smånervøse, og føler det er veldig opplagt kva man gjer der.
Sånn er det på Riksen også.....
ORIGINAL: *Aina
Som de sa selv der oppe: Ikke for å skryte men dette er vi best på.
Høres bra ut det!ORIGINAL: ¤Gressenka¤
Har du fleire forsøk igjen eller kjøper de av eiga lomme?
ORIGINAL: Nullenusken
Kan jeg spørre hvorfor du vil forlate Porsgrunn?
ORIGINAL: matilde
Jeg er veldig fornøyd med St.Olavs. Veldig mange kjempekoselige folk der-både av sykepleiere og leger, men også noen som er i det kvasseste laget etter min smak. Men alt i alt hadde vi en kjempefin opplevelse av forsøket vårt der. [:)] full klaff ble det også [:D]
Og ang. det såkalte vente"rommet" de har der, så har jeg hørt det skal bygges inn. Altså at det faktisk skal bli et rom. Sånn som det er nå så sitter man jo praktisk talt ute i gangen. Vet det er mange som har klaga på det. Deriblandt jeg. Man føler seg ganske så beglodd der man sitter rett under et digert skilt det står "FERTILITETSKLINNIKK" [&:] Så det er bra de gjør noe med det [:)]