Bytte seng

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Er det noen av deres som har byttet til "stor seng" ennå?

Her er planen at han får ny seng når vi flytter. Synes det blir spennende å se hvordan han tar det, ny seng og eget rom.

Blir en sånn en, tenker jeg. Tenkte å ha den som køyeseng, men hvor vi venter til han blir litt større med at han kan sove oppe - http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/80253809/

Vi flyttet for 1 uke siden og gikk fra sprinkelseng til juniorseng. Det har gått veldig veldig bra! :) Hun har sovet i senga vår helt siden jul for da ville hun plutselig ikke ligge i sin egen seng lenger og det virket som hun hatet sprinkelsenga. Så jeg var spent på overgangen til ny seng og om hun i del hele tatt godtok og ligge i egen seng igjen. Rutinen i det gamle huset har vært at hun har sovnet til melodi fra baby callen så jeg innredet den nye senga med sengeormen, baby call og alt hun har hatt i vår seng og fra dag èn har det vært helt greit å legge seg i den senga. Så nå sover hun stort sett i den hele natta :D Lykke til! Det går nok helt fint :)

Vi flyttet for 1 uke siden og gikk fra sprinkelseng til juniorseng. Det har gått veldig veldig bra! :) Hun har sovet i senga vår helt siden jul for da ville hun plutselig ikke ligge i sin egen seng lenger og det virket som hun hatet sprinkelsenga. Så jeg var spent på overgangen til ny seng og om hun i del hele tatt godtok og ligge i egen seng igjen. Rutinen i det gamle huset har vært at hun har sovnet til melodi fra baby callen så jeg innredet den nye senga med sengeormen, baby call og alt hun har hatt i vår seng og fra dag èn har det vært helt greit å legge seg i den senga. Så nå sover hun stort sett i den hele natta :D Lykke til! Det går nok helt fint :)
Så godt å høre, flink hun er da :)

Eldste bytta da hun var 2 år, blir nok det samme med yngste tenker jeg :)
Da til en sånn en:
seng.JPG

Skal bytte når han er rundt 2 år:) han sovner i sin egen seng, stort sett men er så vant med å ligge i vår seng så tror ikke det blir ett problem:)

Back
Topp