Bytte rom

Hadde dere kuttet ut nattammingene før han flyttet eller? :) Har mange amå amminger, men tror det er vi som vekker han. For han spiser ingenting nesten før han sovner igjen. :p
Han har kuttet den ut selv. Har nesten ikke ammet om natten på flere måneder. Bare noen ganger nå og da.
 
Vi har bare to soverom så det må bli når vi synes han er stor nok til å dele rom med broren sin. Storebror gleder seg veldig da,han er straks tre år :)
 
Vi har bare to soverom så det må bli når vi synes han er stor nok til å dele rom med broren sin. Storebror gleder seg veldig da,han er straks tre år :)
Her kan ikke han på fire skjønne hvorfor babyen ikke kan ligge sammen med han I hans seng...
 
Det blir nok ei god stund til enda :) så lenge hun spiser på natta er der uaktuelt. Tror uansett hun har det best i senga sammen med meg :D storesøster fikk eget rom da hun var 5 mnd.
 
Har henne fortsatt i senga sammen med meg.. Klarer ikke å ta steget med å få henne over i egen seng en gang- så eget rom er nok langt unna! Storesøskenene var hhv 8 og 10 mndr da de flyttet på eget rom.
 
Skal snart montere sengen hans på rommet hans. Så kan jeg venne meg litt til tanken. :p hehe
 
Ikke foreløpig! Hadde ikke roet meg med babyen på et annet rom så tidlig (kanskje fordi jeg kjenner ei som døde i krybbedød alene i sengen sin).
Nå sover ikke min jente natten gjennom uansett, så hadde bare blitt slitsomt å løpe frem og tilbake tusen ganger.
 
Når han slutter å våkne 10000ganger hver natt...(sover i egen seng på vårt rom)
 
Har begynt så vidt når han var fire mnd, vi har samsovet men kjenner han begynner å bruke stor plass da han legger seg kryss og tvers på sengen:/
 
Gutten her er 6 mnd og vi ammer fremdeles mye om natten. Han er veldig avhengig av å ha meg nært så frem til ting roer seg der så stresser jeg ikke med det:)
 
Hun er fortsatt oppe 2 ganger i løpet av natta å spiser, så har ikke planer om å flytte henne med det første. Dessuten blir rommet hun skal brukt som "bod" for tiden. Det vil si, alt rot og ting vi ikke vet hvor vi skal gjøre av, havner der :p
 
Back
Topp