Bytte over til sportsdel?

Siljeh91

Forelsket i forumet
Er det noen her som har bytta? Eller vurderer det? Matheo blir 6 mnd den 12 februar, og har straks vokst fra bagvogna! Vi satte på sportsdelen her om dagen bare for å prøve, han kan ligge helt flatt i den. Men han sitter ikke godt nok enda. Litt vemodig å bytte snart, for han er jo lille babyen:) men tenker han kommer til å elske det! :)

Vi har ikke byttet og våre er jo akkurat like gamle ;) prøver å strekke det så langt som mulig, men tror at han har en del plass fortsatt, føles sånn ut, også med tykke lammeskinnsposen! Han er 67 cm ca. Er jo så kaldt, og han sover ute på dagtid så føler at han har det lunere i vognbagen :)

Vi har bytta (men mi er 6.5 mnd) ikke sjangs at hun fikk plass lengre i bagdelen med vinterposen. Og hun hata å ligge i vogna uansett. Stor endring etter sportsdelen med selene kom :) så storgliser hun og vi kan ha henne litt oppe, eller liggende nede :)

Vi har ikke byttet og våre er jo akkurat like gamle ;) prøver å strekke det så langt som mulig, men tror at han har en del plass fortsatt, føles sånn ut, også med tykke lammeskinnsposen! Han er 67 cm ca. Er jo så kaldt, og han sover ute på dagtid så føler at han har det lunere i vognbagen :)
Ja, matheo er over gjennomsnittet lang og må over i 74 i klær nå, målte vogna og den er bare 77 inni, så ikke rart jeg føler han har dårlig plass med vognposen oppi!:p må nok bytte snart, men jeg å føler bagvogna er mye lunere. Men med 20 minus så sover han kun inne om dagen uansett!:)

Ja, matheo er over gjennomsnittet lang og må over i 74 i klær nå, målte vogna og den er bare 77 inni, så ikke rart jeg føler han har dårlig plass med vognposen oppi!:p må nok bytte snart, men jeg å føler bagvogna er mye lunere. Men med 20 minus så sover han kun inne om dagen uansett!:)
Ja, han elsker å ha oversikt så tror han vil trives mye mer oppi vogna. Selvom han trives godt nå igså så lenge han har leke osv når vi er på senteret. Men den er nok på vei til å bli for liten:)

Vi byttet forrige uke faktisk, men har to vogner så har bag på den ene:)

Hun har ikke vokst ut av bagen, men ikke langt fra.. Her var det heller fordi hun bare ville opp hvis hun var våken, så da er det bedre for ryggen hennes å sitte litt ergonomisk riktig med støtte i en sportsdel enn å sitte med dyne bak ryggen... Nå sover ikke hun i vogn ute hver dag da, så den brukes mest når vi skal i butikk o.l, så kan vi velge den med bag hvis vi skal på sovetur:) ligger mest på det nederste hakket, men får sitte litt på et hakk høyere innimellom:) hun stortrives! ImageUploadedByBV Forum1453321503.926020.jpgImageUploadedByBV Forum1453321566.909338.jpg

Vi har simo kombi vogn fra 2009, den har en stor bag så snuppa vår på 5mneder har ennå god plss i den :) og hun er stor for alderen :p pluss at vi hr lammeskinnspose oppi :) er sånn brett i bagen man kan sette opp, så hun kan sitte i den.

Vi byttet forrige uke faktisk, men har to vogner så har bag på den ene:)

Hun har ikke vokst ut av bagen, men ikke langt fra.. Her var det heller fordi hun bare ville opp hvis hun var våken, så da er det bedre for ryggen hennes å sitte litt ergonomisk riktig med støtte i en sportsdel enn å sitte med dyne bak ryggen... Nå sover ikke hun i vogn ute hver dag da, så den brukes mest når vi skal i butikk o.l, så kan vi velge den med bag hvis vi skal på sovetur:) ligger mest på det nederste hakket, men får sitte litt på et hakk høyere innimellom:) hun stortrives! Vis vedlegget 157495Vis vedlegget 157496

Å, er det buffalo dere har? Hun ser kjempefornøyd ut! Jeg vurderer å bytte nå. Buffalo er jo kjempelang, men hun blir så trøkt med vintervoksien i bagdelen nå, og har uansett aldri likt bagen noe særlig. Det der så ut som noe min kommer til å elske. Åh, jeg gleder meg!

Å, er det buffalo dere har? Hun ser kjempefornøyd ut! Jeg vurderer å bytte nå. Buffalo er jo kjempelang, men hun blir så trøkt med vintervoksien i bagdelen nå, og har uansett aldri likt bagen noe særlig. Det der så ut som noe min kommer til å elske. Åh, jeg gleder meg!
Vi har cameleon, men de er ganske like i både bag og sittedel:) på de turene vi har hatt med den siden sist uke har hun hvertfall både sovet godt, og kost seg som våken;) storebror fikk denne når han var nærmere 1 år, men han sov faktisk bedre i denne enn i emmaljungaen:)

Virker som det er stas selv på det nederste hakket, for det er ikke de høye kantene som på bagen, så hun kan fortsatt kikke litt ut, selv om hun ligger:) er også litt ulempe da, for høye kanter tar jo litt mer vær, men nå går vi mot mildere tider i Stavanger hvertfall! Posen går hvertfall godt opp til ansiktet, så syns hun ligger fint og lunt likevel:)

Vi kommer nok til å holde på bagen en stund til, har god plass enda :)

Har et håp om å holde på den til vinteren er over :)

Vi har kjøpt en 3-hjuling til bruk på byen og til å bruke hjemme når bagvognen (uten bagen) flyttes til bhg. Han elsker å sitte å se når vi triller på senteret! Hjemme sover han fortsatt i bakveggen sin.

Vi bytta over i går, han trives mye bedre i sportsdelen og har så mye bedre plass!:) men det som er så dumt nå om dagen, er at vi har vogn med tre hjul så den er ikke så god på vinterføre. Vurderer å kjøpe inn en annen vogn sånn at vi har en med fire hjul også!

Back
Topp