Bytte lås

Citti

Forumet er livet
Noen som vet hvor mye det koster å få bytta lås på døra?

aner ikke men det koster sikkert ekstra mye om du gjør det nå i påsken... men det ville jeg gjort om jeg var deg ja.. lest den andre tråden din jeg... hehe...

Jeg vet ikke helt jeg..
Hvis du er litt nevenyttig og gjør det selv såå tror jeg det kan bli sånn ca 700,-
men det er det jeg tror da[8|]

ORIGINAL: sander&sabinemamma79

aner ikke men det koster sikkert ekstra mye om du gjør det nå i påsken... men det ville jeg gjort om jeg var deg ja.. lest den andre tråden din jeg... hehe...

Ja, nå sitter jeg her og tenker masse. Blir nesten litt redd når han oppfører seg sånn. Han var skikkelig sint. Så tror det er ryggest å bytte lås om han ikke vil gi meg nøklene, men det tviler jeg på..

700 skal jeg klare![:D]

Hvis ikke han har robba meg for alt da..[8D]

ville gjort det samme selv... for det nytter ikke å skulle gå å vente på når han kommer brasende inn... har ikke noe der å gjøre med mindre du slipper han inn...

Enig.
da blir det nok til det ja..

han må jo være idiot å da unnskyld jeg sier det han virker jo helt tett...

Hva har jeg gått glipp av??

MÅ du bytte lås akkurat nå, eller kan det vente til påskeaften når du kan få kjøpt ny låssylinder i butikken (på oslo city f.eks,)

det er som å bytte nøkkel sier min kjære, og den er visst rimelig enkel å bytte...

ORIGINAL: pusita

Hva har jeg gått glipp av??

MÅ du bytte lås akkurat nå, eller kan det vente til påskeaften når du kan få kjøpt ny låssylinder i butikken (på oslo city f.eks,)

det er som å bytte nøkkel sier min kjære, og den er visst rimelig enkel å bytte...

Hva er dette?? Låssylinder? Kan jeg fikse det selv?

den runde greia på døra som man stikker nøkkelen i er det... hmm jeg veit ikke om jeg hadde klart det men jeg har ti tommeltotter da... hehe...

Ahaaa....
Neimen flott at jeg har en håndverker-fetter to etg. over da![:D]

Takk for hjelpen dere![:)]

Back
Topp