bytte fra sprinkelseng??

x1xAmalieHelensMamma

Gift med forumet
når er det "normalt" å bytte fra sprinkelseng til stor seng??
når gjorde dere det??

da snuppa var 2 år...

Nå har ikke vi engang senket bunnen på senga til Malene, da, men tror vi bytter til storjente-seng når hun klatrer ut av sprinklesengen selv[;)]

Vi tok vekk ene veggen på sprinkelsenga for et par uker siden, så nå ser den sånn ut:

Han er bare 14 mnd, i morgen, men han nekta komplett å ligge i sprinkelseng, den har han ikke lagt i på månedsvis, så for å få ham ut av vår seng (I alle fall de første timene av natta) så gjorde vi om senga til "storeguttseng".

Min yngste hadde fyllt 2 år før hun fikk juniorseng. Hun klatret bare ut av sprinkelsenga uansett[8D]

Min er snart 2 og hopper ikke over enda.. Men vi kommer til å bytte når vi flytter tror jeg... Må bare få selge leiligheten først..

Vi byttet når han var 17 mnd. Måtte ha senga til neste mann..............

kommer nok til å bygge den om når han lærer og klatre ut...

håper det er ett år til vertfall..

Her var jentene 2 år og 4 mnd begge to[:)]

Vi byttet i går å hun blir 2 år i nov byttet også seng til elsdte jenten før hun var 2 år

ORIGINAL: April07/Des09

Vi byttet stol for en mnd siden, da var ho 2 år og 5mnd gammel. Gjorde det i forbindelse med at det kommer en liten baby som trenger sprinkelsenga om en mnd eller to!

Og det har gått kjempe fint. Tror ikke ho har innsett at ho kan gå ut av senga selv om morgenen, ho ligger bare å prater og koser seg til vi kommer inn på rommet. Først da klatrer ho ut av senga, hehe!!

Jeg som gledet meg til å våkne en tidlig lørdagsmorgen, av ei tulle som krabbet opp i senga vår [:D] Men men, det kommer vel....

??

Vi byttet da hun var to år. Fikk seng til bursdagen sin. Vi skjønte at hun burde bytte etter at hun hadde begynt å klatre ut av sengen hver natt og de siste gangene vekte hun oss ikke men sovnet på det iskalde gulvet på rommet sitt, siden hun ikke klarte å klatre opp i sengen igjen.[&:] så da byttet vi seng, og fikk slutt på det problemet[:)]

Back
Topp