Hei. Vår lille blir 2 år om to uker. Vi fikk beskjed av barnehagen om at h•n skal flyttes over til stor avdeling i August. Det er en liten barnehage med to avdelinger. De får inn mange nye små, men trenger flere på stor avdeling. Hadde en liten prat med pedagogisk leder på avdelingen h•n er nå ved henting i dag. Hun sa at de tenker at det kommer til å gå veldig fint for h•n fordi h•n er veldig god språklig og motorisk, og de barna h•n leker mest med og er mest opptatt av også flytter over. (De er 1 år eldre) I tillegg sa ped.leder at de tror barnet vårt kan kjede seg hvis h•n blir igjen på avdelingen nettopp fordi h•n er langt framme.
Med en gang tenkte jeg at det er veldig fint at h•n får bli med over, men så begynte jeg å tenke. Litt usikker på hvor mange som skal over, men skal be om en ordentlig prat med barnehagen.
Noen som har erfaring med barn som går tidlig over til stor avdeling?
Med en gang tenkte jeg at det er veldig fint at h•n får bli med over, men så begynte jeg å tenke. Litt usikker på hvor mange som skal over, men skal be om en ordentlig prat med barnehagen.
Noen som har erfaring med barn som går tidlig over til stor avdeling?