Skal du ut å bytte noe du fikk på mandag?
Jeg er veldig fornøyd med alt vi har fått
eneste jeg må er å få ringen min mindre 
Jeg er veldig fornøyd med alt vi har fått
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lurt daStoresøster skal bytte en dukke.. Men thats it... Så det tar vi en dag hvor ikke alle er ute å bytter tror jeg![]()
Det er veldig greitJeg skal bytte en del størrelser for minste iallfall, muligens noe av mitt og. Men ikke for å få noe annet, bare sånn at vi får brukt det lenger![]()
Det er lurt dajeg klarer ikke å vente
vill bruke ringen min
![]()
Hehe jeg prøver den på flere ganger til dagen. Bare for å seDet forstår jeg jo godt!!![]()
![]()
Hehe jeg prøver den på flere ganger til dagen. Bare for å se![]()
![]()
Hvordan fridde han?Åå, det er jo så koselig!!Vi snakket om den dagen han fridde og bryllupet vårt etter vi hadde lagt oss i går.. Veldig kjekt å mimre litt
![]()
Hvordan fridde han?![]()
Ja det er kjekt å mimrevi gjør det ofte
![]()
Så koseligVeldig enkelt men dog overraskende! Vi hadde snakket om det over tid og han innrømte at han hadde kjøpt ringer. Men sa bare at jeg fikk vente i spenning. Da han en lørdag hadde reservert bord på favorittrestauranten begynte jeg virkelig å få forhåpninger å trodde det store øyeblikket var kommet. Men nå nei... Megaskuffet dro vi hjem igjen.. Jeg gikk på badet for å ordne meg for natta.. Kom ut igjen og stua var fylt med tente lys, og mannen på kne på stuegulvet..6 år siden det nå
![]()