Bytte dagen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Skal du ut å bytte noe du fikk på mandag? :)

Jeg er veldig fornøyd med alt vi har fått :) eneste jeg må er å få ringen min mindre :)

Storesøster skal bytte en dukke.. Men thats it... Så det tar vi en dag hvor ikke alle er ute å bytter tror jeg :-p

Jeg skal bytte en del størrelser for minste iallfall, muligens noe av mitt og. Men ikke for å få noe annet, bare sånn at vi får brukt det lenger:-)

Jeg må få ringen min større.:) både den nye og gamle. Noe har skjedd med fingrene i graviditeten.:)
Også skal jeg bytte et helt bærenett med klær til lillebror i Str 62. Heller få større klær, har så mye i 62.:)

Jepp, mini fekk 5 dongeribukser til jul, og det er i meste laget. Ellers fekk storesøster ei hodelykt som er litt for stor. Ellers fekk vi mykje fint som passa godt :-D

Her skal det byttes ja. Hater lykter og fikk en I år igjenn så håper virkelig jeg får byttet den. Å så fikk mini noen klær jeg skal bytte siden de ikke er helt hva jeg liker. Og noe av det får jeg ikke byttet så det får gå I posen og inn I skapet til hun har vokst ut av dem og de kan selges. Får se hvordan formen er tror nok vi kanskje tar en annen dag enn mandag:)

Har bare åpna halvparten av gavene ;) feirer julaften nr 2 på tirsdag når nevøen min kommer hjem fra sin mor. Så foreløpig er det ingenting som skal byttes :) mulig sambo må, han fikk mye klær som han ikke har prøvd på enda ;)

Storebror vil bytte en Lego boks til annen type Lego :)

så er det noe klær til ungene som ikke er helt min stil, men litt usikker på hvor det er kjøpt, hm hm :)

Hvordan fridde han? :D
Ja det er kjekt å mimre :D vi gjør det ofte :D

Veldig enkelt men dog overraskende! Vi hadde snakket om det over tid og han innrømte at han hadde kjøpt ringer. Men sa bare at jeg fikk vente i spenning. Da han en lørdag hadde reservert bord på favorittrestauranten begynte jeg virkelig å få forhåpninger å trodde det store øyeblikket var kommet. Men nå nei... Megaskuffet dro vi hjem igjen.. Jeg gikk på badet for å ordne meg for natta.. Kom ut igjen og stua var fylt med tente lys, og mannen på kne på stuegulvet.. :-) 6 år siden det nå :-)

Jeg kan ikke dra ut med mindre jeg får dratt ut alene om kvelden, for har toåringen alene hjemme :) og blir et styr uten like på kjøpesentere, men hvor lenge kan man bytte ting? :)

Veldig enkelt men dog overraskende! Vi hadde snakket om det over tid og han innrømte at han hadde kjøpt ringer. Men sa bare at jeg fikk vente i spenning. Da han en lørdag hadde reservert bord på favorittrestauranten begynte jeg virkelig å få forhåpninger å trodde det store øyeblikket var kommet. Men nå nei... Megaskuffet dro vi hjem igjen.. Jeg gikk på badet for å ordne meg for natta.. Kom ut igjen og stua var fylt med tente lys, og mannen på kne på stuegulvet.. :-) 6 år siden det nå :-)
Så koselig :D :D

Back
Topp