Bytte barnehage

Mamma til Isak

Glad i forumet
1.april begynner Isak i ny barnehage da den han går i nå snart skal legges ned.

Jeg har tenkt å lage noe som barna kan spise den dagen han slutter og lurer på hva jeg skal lage.
Først tenkte jeg bare å ta med noe god frukt som de kunne kose seg med, men så snakket jeg med en av de ansatte og han sa at siden de spiser frukt hver dag så er det kanskje litt kjedelig..
Etter det fant jeg ut at jeg kunne jo bare lage muffins, tar ikke så lang tid å lage og de fleste barna liker det,  =)

Men nå har jeg sett litt rundt på nettet og funnet noe som jeg synes var ganske stilig.. Fruktpinnsvin og vurderer å lage noe sånt, men er det kjedelig og bare ta med frukt?
og burde jeg gi noe til de ansatte? Det er spesielt to stykker som han har blitt veldig glad i og som har mye med han å gjøre, men jeg burde vel gi noe til alle og ikke bare de to?

Så koselig av deg.
Jeg ville lagen frukt pinnsvin og muffins. [:)]
Også ville jeg gitt gave til alle de faste annsatte..

men hva skal jeg gi da? har tenkt på konfekt eller noe...

konfekt er alltid bra[:)] går bra med kaffeen på sluttdagen[:D] En hjemmelagd sjokoladekake gjør forsåvidt det samme syns nå jeg. Eller et "takkekort" med et bilde av han?

jeg ville tatt med frukt.. det kan jo servere din frukt samtidig som den vanlige frukta, siden du har tenkte til å gjøre noe spennende ut av det, syns jeg ikke det blir kjedelig!

og så ville jeg faktisk bare kjøpt en gave til de jeg føler jeg prater med mest, eller som torje er mest knyttet til.
i hans avdeling så er det egentlig omtrent alle på avd. hans. Hm.. det ble litt vanskeligere enn jeg hadde trodd. Hva med å kjøpe noe spiselig til dem som kan deles på jobben??

Muffins hørtes ut som en god ide.. Et fruktpinnsvin er kjempevanskelig å frakt med seg...[8D][8D]

Hadde kanskje kjøpt en stor konfekteske til alle de ansatte. Ikke så lurt med favorisering, mener jeg da..[8D]

Back
Topp