Malela Gift med forumet 18 Sep 2006 #2 syns det var morsomt Men litt uvant. "Kjenner" deg liksom som Katrine35+[;)]
L ~Lisbeth83~ Forumet er livet 18 Sep 2006 #4 stili.. kommer sikkert til å ta en stund før jeg blir vandt med det.. men så lenge du ikke bytter avatar å signatur så går det nok bra[:D]
stili.. kommer sikkert til å ta en stund før jeg blir vandt med det.. men så lenge du ikke bytter avatar å signatur så går det nok bra[:D]
BIBBI3 Forumet er livet 18 Sep 2006 #5 ORIGINAL: Lisbeth83 stili.. kommer sikkert til å ta en stund før jeg blir vandt med det.. men så lenge du ikke bytter avatar å signatur så går det nok bra[:D] signerer
ORIGINAL: Lisbeth83 stili.. kommer sikkert til å ta en stund før jeg blir vandt med det.. men så lenge du ikke bytter avatar å signatur så går det nok bra[:D] signerer
ale82 Elsker forumet 19 Sep 2006 #7 hahahaha tok litt tid før jeg skjønte den ja.....[:D] syns du skal ha den...!!!!
K@trine Gift med forumet 20 Sep 2006 #9 ORIGINAL: Laila76 Hvordan bytterman nick? Du går inn på mine opplysninger på hovedsiden....