Bytte av fastlege

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Er det sånn at hvis jeg går inn og bytter fastlege digitalt nå i dag, så trer det i kraft den 1.november??:-) Har glukosebelastningstest hos min nåværende fastlege den 27. oktober, så da må jeg vel ta den der, og ikke hos min nye lege? Er absolutt ikke fornøyd med legen jeg har nå, så er derfor jeg skal bytte, men hadde håpet at jeg skulle få fortgang på det, slik at jeg kanskje slapp å tilbake til hun jeg har nå... :-P

Men glukosebelastning er du ikke innom legen, bare kontoret.

Men glukosebelastning er du ikke innom legen, bare kontoret.
Nei, det er nå så:-) Men uansett så er legen jeg har nå 15 min lenger unna enn den nye, så hadde vært fint å få tatt det hos det nye legekontoret egentlig :-P (Ja, jeg er lei av å kjøre bil for tiden!;) )

Nei, det er nå så:) Men uansett så er legen jeg har nå 15 min lenger unna enn den nye, så hadde vært fint å få tatt det hos det nye legekontoret egentlig :p (Ja, jeg er lei av å kjøre bil for tiden!;) )

Det er jo mulig du kan få tatt den hos den nye, bare å ringe og høre.

Evt tar du den et par dager senere, i november, det går jo fint det.

Er bare å høre med den nye når byttet er gjort. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne gjøre det når jeg byttet nå. Får ikke den nye før 1 november. Men skulle gjerne hatt time der før.

Ring det nye legekontoret å hør, de fleste er behjelpelige hvis de har tid. Husk også å ring gamle legekontoret ditt og få oversendt journalen så fort som mulig, da har den nye legen litt mer å gå på :)

Back
Topp