bytta jo vaskepulver jeg..

pupple

Forumet er livet
Fra OMO til Neutral... fordi han fikk utslett!!! men det blir jo ikke like rent[:@][:@][:@][:@][:@]

Flekker på tøyet nå[:@][:@]

baresåderevetdet:
nå tester jeg omo i forvasken og neutral i hovedvasken, og håååååper jeg går unna både flekker og utslett..[;)]

tji-hi..[8D]

Lykke til med det!! håper flekkene blir borte( er jo viktig at man føler at tøyet blir rent)

og håper virkelig at utslette blir borte!!!!

Har du prøvd Blenda sensitive? Uten parfyme og svanemerket. Funker bra hos oss i allefall. [:)]

ORIGINAL: Nildro

Har du prøvd Blenda sensitive? Uten parfyme og svanemerket. Funker bra hos oss i allefall. [:)]

ikke prøvd mer enn såvidt.. takk for tips!!

ORIGINAL: Nildro

vi også. kjemprfornøyd! [:)]

Det har jeg hørt andre plages med også. Jeg bruker neutral, og er forsåvidt fornøyd. Prøv blenda, det skal være bedre på flekker enn neutral er.[:)]

men er det en egen "color" av blendan og???

ORIGINAL: pupple

Jo, det finnes det [:)]
Jeg bruker bare Blenda sensitive - meget godt fornøyd [;)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Greit!

Ja det finnes.[:D]

Mormor vet jeg kun bruker neutral pga allergi, og de tror jeg får reint tøy.
Men det er begrenset hvor møkkete klærne dems blir da[8D]

Jeg bruker bare omo, og det fungerer fint på gutta her. Hamstrer når det er på tilbud[:D][;)]

Ser for meg mormor med bøtte spade og sølevann.. hihi!!!

Har du felleskjøpet i nærheten???? (FK-butikken)
de har sånn stooore pakninger med begge omo'ene billig alltid, og av og til har de ekstra tilbud på de. har handle det der i mange å, for jeg syns det har vært veldig ok å ikke må kjøpe heile tida..

Vi bruker også Neutral, begynte med det for min egen del egentlig for mange år siden.

Er nok litt enig i at den ikke er så "sprek". Men jeg kompenserer med å bruke MYE vaskepulver. Husker ikke hvor mye man skulle bruke av f.eks. OMO, men jeg leste doseringen på Neutral-pakken, og fant ut at man faktisk skal bruke ganske mye av den. Og da ble vasken både renere, og ikke så "hard".

Men kanskje jeg også skal prøve den Blendaen en periode nå?

ORIGINAL: Greit!

Ja det finnes.[:D]

Mormor vet jeg kun bruker neutral pga allergi, og de tror jeg får reint tøy.
Men det er begrenset hvor møkkete klærne dems blir da[8D]

Jeg bruker bare omo, og det fungerer fint på gutta her. Hamstrer når det er på tilbud[:D][;)]

Ser for meg mormor med bøtte spade og sølevann.. hihi!!!

Har du felleskjøpet i nærheten???? (FK-butikken)
de har sånn stooore pakninger med begge omo'ene billig alltid, og av og til har de ekstra tilbud på de. har handle det der i mange å, for jeg syns det har vært veldig ok å ikke må kjøpe heile tida..

Jada vi har felleskjøpet i Skien[;)], men da må jeg ha med sambo dit, (siden jeg ikke har lappen), og som den mann han er så elsker han å gå i butikker og shoppe[&:][&:][&:][&:][&:][:-]

men felleskjøpet er jo ikke akkurat et shoppingsenter da[8D]
det som er så greit er når min ska ned å ha no te traktoren el no er det bare be han ta med en boks (avogtil husker han det og[;)])

de har jo veldig mye anna greit der og nå, masse fine jakker osv nå!! men det er jo ikke no for mennene.. men de kan titte litt på skruer og kjettinger[:D]

Back
Topp