Bytrille

Kefirånde

Gift med forumet
Hva heter bytrilla di og hvorfor MÅ jeg bare ha ei sånn ei? Skal til Danmark på ferie og innser at jeg ikke gidder hele den store vogna, så jeg skal gå til anskaffelse av noe mindre, men trenger litt råd. Ønsker ikke å betale mer enn 1000. Er jeg urealistisk?

ORIGINAL: Tusull

Hva med de ole brum trillene coop hadde?? Var ikke de helt lik de carena trillene da?? til 499 kr..?? [8|]
Jeg har ikke noe bytrille jeg.. Samboer syns jeg har nok vogner.. Kommer nok til å kjøpe en super billig paraplytrille når sebastian bli eldre og sitter mer.. [;)]

Coop, obs?

Elenia: Ønsker litt solide hjul som ikke er sånn baby-shakere, hvordan er hjulene på carenaen?

Hey, så bra [:D] Får vel bare ta den lange tunge veien rundtomkring i butikkene. Vil ikke kjøpe noe dritt som faller fra hverandre heller. Da lager jeg heller et bål med hundrelappene mine [8D]

vennina mi har careena vogna..og har brukt den i 2 uker i syden..og bruker den ennå..hun liker den kjempe godt[:D] hun skryter veldig av den og sier den er veldig god å trille... jeg skal kjøpe careena etterhvert

ORIGINAL: Jaggumeg

ORIGINAL: Tusull

Hva med de ole brum trillene coop hadde?? Var ikke de helt lik de carena trillene da?? til 499 kr..?? [8|]
Jeg har ikke noe bytrille jeg.. Samboer syns jeg har nok vogner.. Kommer nok til å kjøpe en super billig paraplytrille når sebastian bli eldre og sitter mer.. [;)]

Coop, obs?

Elenia: Ønsker litt solide hjul som ikke er sånn baby-shakere, hvordan er hjulene på carenaen?

Viss man kjør på helt flatt underlag så e den super.. men på litt humpete vei så rister den litt ja.. men syns ikke d gjør noe sia æ ikke bruka den vogna til turer å sånt...

Hmm...ja, det er nå sant det da.[8|] Det skal vel kanskje godt gjøres å finne så veldig fantastiske hjul når det skal være ei lita og lett trille også [&:][:)]

Jeg har ei Carena Easy til 900,-. Er kjempe fornøyd med den.
Det er jo ikke ei trille man legger ut på km lang tur på grus med, men
den er veldig god å bruke i byen og slik!

ORIGINAL: Astra å Emilie

Jeg har ei Carena Easy til 900,-. Er kjempe fornøyd med den.
Det er jo ikke ei trille man legger ut på km lang tur på grus med, men
den er veldig god å bruke i byen og slik!

Enig..[:D] veldig fornøyd med min.

Her er vår si! Det er Basson Baby, 900 kr! Syns den virker veldig lik på Carena eller?

kjøpte en i dag på jysk faktisk! skulle egentlig kjøpe den carena easy, men tilbudet på de var over... den jeg har er sånn ole brumm-vogn. gikk tur med den i dag - var veldig grei

Kan du ikke ta en titt på finn.no, og se på noen billige brukte.
Tenkte jeg skulle se om jeg fant en brukt Quinny vogn der.

ORIGINAL: tonje07

kjøpte en i dag på jysk faktisk! skulle egentlig kjøpe den carena easy, men tilbudet på de var over... den jeg har er sånn ole brumm-vogn. gikk tur med den i dag - var veldig grei

Jyskern ja, har jo en bror som jobber der. Kanskje jeg skal snike til meg litt rabatter da [8D] Hva betalte du for din ?

Back
Topp