Byssing på natta

Min har frem til nå sovnet ved puppen, men nå har hun begynt å våkne igjen etter få minutter. Så da blir jeg gående å bysse og bysse. Hun sovner relativt fort, men så fort jeg legger henne ned, så våkner hun og begynner å gråte. Så da er vi på'n igjen. Blir helt gal på natta. Kan fort ta 1-3 timer før hun finner roen.

Tips tas i mot med takk. :-)

Min har frem til nå sovnet ved puppen, men nå har hun begynt å våkne igjen etter få minutter. Så da blir jeg gående å bysse og bysse. Hun sovner relativt fort, men så fort jeg legger henne ned, så våkner hun og begynner å gråte. Så da er vi på'n igjen. Blir helt gal på natta. Kan fort ta 1-3 timer før hun finner roen.

Tips tas i mot med takk. :-)
Hva skjer hvis du prøver å amme igjen når hun våkner?

Her hjalp det å ta soveskinnet i senga pluss å holde henne i handa, klemme litt å kose å si rolig shhh når hun kaver :)

Jeg slipper bysse dersom jeg lar henne sove inntil meg etter mating. Problemet er jo da at jeg ikke sover så godt. Senga vår er egentlig for smal og for myk for samsoving, og det føles ikke helt trygt når hun ligger oppå eller inntil meg, så jeg vil helst ha henne over i babynesten eller i egen seng etter mating. Men det krever byssing til hun sover dypt. Kan ta alt fra 15 til 45 minutter.

Jeg slipper bysse dersom jeg lar henne sove inntil meg etter mating. Problemet er jo da at jeg ikke sover så godt. Senga vår er egentlig for smal og for myk for samsoving, og det føles ikke helt trygt når hun ligger oppå eller inntil meg, så jeg vil helst ha henne over i babynesten eller i egen seng etter mating. Men det krever byssing til hun sover dypt. Kan ta alt fra 15 til 45 minutter.
Samme problem her. Hun sovner kjempefort ved siden av meg eller oppå meg, men da sover jeg utrolig dårlig. Så da må jeg bare ta kampen for å få hun til å sovne i babynestet. Imorges i 5-tiden tok det plutselig 2!! timer å få henne til å sove :p

Hva skjer hvis du prøver å amme igjen når hun våkner?
Prøver å dele opp ammingen (bleieskift i mellom) med litt varierende hell. Gikk veldig bra i natt da, så kan jo bare håpe at trenden har snudd.

Back
Topp