Byssing på natta

Vallemor

Blir kjent med forumet
Hvor mye tid bruker dere på byssing på natta. (Fra da du legger deg til du står opp) Hvor lang tid bruker babyen på å sovne til igjen etter mat?

Jeg er oppe å mater ca 3-4 ganger mellom 23.00 og 07.00 og bruker ofte en time på å få henne til å sove igjen.

Vi legger oss ca kl 24. Så har vi et måltid rundt kl 5. Da sovner han ved puppen når han er mett, så ingen byssing da. Hender seg det er litt byssing når vi legger oss, men vanligvis ikke mer en 15 min.

Han våkner som regel rundt 7:30 igjen når 5 åringen kommer før far kjører i barnehagen. Ammer litt og sovner igjen. :)

Hender seg han også våkner og vil ha litt mat i 2 tiden, men det er sjeldent. Samme greia da, sovner med engang.

Går fort en time her også. Bysser ikke så mye da, men ligger og stryker henne i ansiktet når hun ligger i babynest mellom oss i senga. Hver våkenperiode om natta varer som regel minst en time, og da er det amming, bleieskift og kos for å få henne til å sove. Utrolig slitsomt, da det blir så lite søvn på meg og kjæresten.

Har ikke hatt behov for byssing så langt. Han våkner halvveis for pupp ca hver 2. time, så sovner vi begge to mens han dier :)

Bysser ikke, han sovner som regel av amminga på natta. Om han våkner av raping f.eks går det som regel greit å legge han i senga si ved siden av meg. Om han ikke er plaget av luft kan han fint sovne på egenhånd.

Men, noen ganger styrer han leenge før han sovner, og jeg må gi tilbake smokk, stryke på kinnet osv. for at han skal roe seg godt. Har holdt på sånn et par timer noen ganger, slitsomt når man er stuptrøtt selv! Misstenker at det er rap/gulp/promp han styrer med, men ikke så lett å hjelpe til med det når de vanlige triksene ikke fungerer. Heldigvis gråter han ikke, bare kaver og "bråker" ;) Det hjalp også litt å skru av lyset etter tips jeg så her, han styrer ikke så lenge da.
Hurra for de gangene han får smokken, kikker litt rundt seg og sovner fort av seg selv! :)

Åh heldig dere som har babyer som sovner med en gang. vi legger oss vanligvis i 23-tiden og sitter da oppe i senga og bysser mens lillegutt gråter og/eller er lys våken. dette varer til alt mellom kl 01-04 om natta. når han da sovner sover han lenge, mellom 4-5 timer, så ammer jeg til han sovner igjen til rundt kl 09 så står vi opp. vi er så sliten på natten..håper det blir bedre etter hvert.

Bysser ikke, han sovner som regel av amminga på natta. Om han våkner av raping f.eks går det som regel greit å legge han i senga si ved siden av meg. Om han ikke er plaget av luft kan han fint sovne på egenhånd.

Men, noen ganger styrer han leenge før han sovner, og jeg må gi tilbake smokk, stryke på kinnet osv. for at han skal roe seg godt. Har holdt på sånn et par timer noen ganger, slitsomt når man er stuptrøtt selv! Misstenker at det er rap/gulp/promp han styrer med, men ikke så lett å hjelpe til med det når de vanlige triksene ikke fungerer. Heldigvis gråter han ikke, bare kaver og "bråker" ;) Det hjalp også litt å skru av lyset etter tips jeg så her, han styrer ikke så lenge da.
Hurra for de gangene han får smokken, kikker litt rundt seg og sovner fort av seg selv! :)
Signerer denne jeg:) akkurat som hos oss. Men vet alt om byssing og babyer som ikke sovner av seg selv. 10 åringen her var veldig vanskelig å få til å sove når hu var baby:confused:

Bysser ikke.

Litt byssing når vi legger oss 11-12 tiden, sover til 3-4 spiser og sovner ved puppen igjen.

Dere som legger dere veldig sent, prøvd å legge dere tidligere? Her sovnet de lettere når vi begynte å legge oss tidligere :)

Dere som legger dere veldig sent, prøvd å legge dere tidligere? Her sovnet de lettere når vi begynte å legge oss tidligere :)

Prøvd et par ganger, han sovner ikke noe særlig tidligere uansett. Stort sett rundt kl 2. Evt den gangen han sov fra 10-2 og var våken til 5:30...

Her la frøkna seg igår kl 19,30, begynte å grynte i 22 tia her i stua, tok hun rett på soverommet før hun rakk å våkne, ammet henne å hun sov til kl 3, ny amming halv 6 å sov så til kl 10 :) hjelper her å legge tidlig, vi startet med dette i forige uke :)

Å det går med begge to?? Helt rått! :D
Har tenkt på denne, og må si jeg tror det hadde vært mer styr å bysse to babyer i timesvis på natta :o

De spiser også legger vi de i sengen sin igjen :-) Vi bysser ikke, da det bare fører til store uvaner senere når de blir større :-/

Back
Topp