Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne jegBysser ikke, han sovner som regel av amminga på natta. Om han våkner av raping f.eks går det som regel greit å legge han i senga si ved siden av meg. Om han ikke er plaget av luft kan han fint sovne på egenhånd.
Men, noen ganger styrer han leenge før han sovner, og jeg må gi tilbake smokk, stryke på kinnet osv. for at han skal roe seg godt. Har holdt på sånn et par timer noen ganger, slitsomt når man er stuptrøtt selv! Misstenker at det er rap/gulp/promp han styrer med, men ikke så lett å hjelpe til med det når de vanlige triksene ikke fungerer. Heldigvis gråter han ikke, bare kaver og "bråker"Det hjalp også litt å skru av lyset etter tips jeg så her, han styrer ikke så lenge da.
Hurra for de gangene han får smokken, kikker litt rundt seg og sovner fort av seg selv!![]()
Hva gjør du da?Bysser ikke.
Ammer og legger oss til å sove igjenHva gjør du da?![]()
Å det går med begge to?? Helt rått!Ammer og legger oss til å sove igjen![]()
Ammer en og en så jeg kan amme liggende i halvsøvneÅ det går med begge to?? Helt rått!![]()
Dere som legger dere veldig sent, prøvd å legge dere tidligere? Her sovnet de lettere når vi begynte å legge oss tidligere![]()
Her la frøkna seg igår kl 19,30, begynte å grynte i 22 tia her i stua, tok hun rett på soverommet før hun rakk å våkne, ammet henne å hun sov til kl 3, ny amming halv 6 å sov så til kl 10Dere som legger dere veldig sent, prøvd å legge dere tidligere? Her sovnet de lettere når vi begynte å legge oss tidligere![]()
Har tenkt på denne, og må si jeg tror det hadde vært mer styr å bysse to babyer i timesvis på nattaÅ det går med begge to?? Helt rått!![]()
Bysser ikke.