bygger rede..

anbeli

Flørter med forumet
I dag var jeg og kjøpte inn et par ting til rommet til hun som skal bli storesøster. Kjøpte en liten uglepute og en knagg som hun skal ha på veggen sin, og da bare MÅTTE jeg kjøpe de samme tingene til lillesøster i magen.. Så da var første innkjøp gjort, føles litt rart..! Men veldig koselig og :) Kjenner jeg har fått den der "bygge rede"-ånden over meg i det siste og har bare såå mye jeg har lyst til å gjøre før vi blir flere i familien.. Flere som har det sånn om dagen?

Har ennå ikke kjøpt et plagg eller ting til den lille, og det kommende barnerommet er fortsatt bare et stable/rote-rom. Men nå er jeg førstegangs og har slitt litt med å få det til å gå opp for meg at jeg skal bli mor. Men tipper det blir mye shopping rundt juletider og januar :-)

he fått litt ditta me bygge rede ej me :-) ej he kjøpt en body,sengesett og et lite skilt :-)
sambo er å ser på et stellebord  men he leita lenge etter stellebord,er egentlig til minste gutten vora vi kjøpe det til....vi bodde i leilighet å der va der et bad så vi hadde berre et stellebord.men no når vi he hus å he to bad må vi ha et stellebord til :-)
vi he hatt berre stellmatta på golve så ej he brukt sofan i stedet sia ej he så låkt i bekkenet mitt så ej gler mej te stellebord :-) men her venta vi gutt nr 3 da så berre småtteri vi treng men kjem til å kjøpe litt nye kle for å ha kjøpt noke sjøl te gutten :-)

Back
Topp