byen til lørdag

panterinnen

Gift med forumet
noen som skal ut til lørdag???

nneeeiiiiiii....panterinnen, du kan ikke spørre om det HER!

uff og huff....[:D][:D][:D]

tenkte jeg skulle ut på lørdag og shake magan litt...hehe!

nei ikke på byen på lørdag.... får besøk av lillesøster på åtte og vi skal til badeland i langesund[:)]

Har tanteungene mine her i byen, de er på høstferie hos bastemor! [:)] Og til helga kommer brodern for å hente dem. Så her blir det rolig! Som vanlig...........

Blirt nok dårlig med utgåing på ei stund....Snufs...
Bare så bra at det kommer noe godt ut av all denne uendelige ventingen[:D][:D]

synes alle dere jenter skal ut å shake på magene deres og dere som ikke har kan shaka stumpen i stedet [:D][:D][:D]

hehe....heeeeelt enig[:D][:D][:D]

jeg var vel ute på byen ca 6 uker etter fødselen.. hadde det så gøy [:)][:)] hadde lært han å drikke av flaske så alt gikk kjempeflott nr jeg var borte [:D] klart man savner jenteturene og slikt når man er gravid.. selv om jeg var ute på byen ofte under graviditeten min. Satt med villaen min i ett glass og latet sm det var øl jeg..hehe..

Hvis jeg må ut på byen og riste meg kommer jeg til å spy på de som er rundt... Kan jo stille meg på gatehjørnet og spy sammen med fjortisene...[:D]

ahahahahhee.....så bra pebbles..hehe...husk på rosa miniskjørt og push up...og buffalosko...hehehe..med kule maga....syns jeg ser det[:D][:D]

hehe for et morsomt syn

Har sinnsykt lyst til å dra ut, men jeg er så redd for magen! At noen kommer borti og jeg får slag i magen. Blir som regel mye trengsel (hvertfall i ski) og da tør jeg ikke. Mulig jeg er pinglete men men. Får vente til etter nyttår.

jeg har oxo lyst til og dra ut.......men får nok sitte hjemme i 6mnd til gitt[:)]

men kos dere skikkelig dere som skal ut.......hmm...[:D][:D][:D]

Back
Topp