Bye bye Otrivin!

Leatroll

Elsker forumet
Jeg har klart å slutte! Er så lettet! Siste spray var mandag 9.45 så tror jeg har klart det nå! Jippi![:D][:D][:D]

gratulerer!![:D]

vet at fridasinmamma driver og slutter også...[:)]

Gratulerer! [:)]

Hvordan klarte du det? Har ei venninne som er avhengig og lurer på tips[;)]

ORIGINAL: Tante Sofie

Gratulerer! [:)]

Hvordan klarte du det? Har ei venninne som er avhengig og lurer på tips[;)]

good job! [:D]

ORIGINAL: Lillamumitrollet

Man må bare være streng med seg selv og ha noen helvetesnetter med kongletunge og tett nese, men sakte men sikkert så går det over.. Etter 3-4 dager så har ting blitt bedre.. Man må bare HOLDE UT[:)][:)]

oh no!det funker ikke for meg!

Hvordan bli man avhengig av det?[:-]

Men du er flink, lykke til!!![:D]

ORIGINAL: Leatroll

Jeg har klart å slutte! Er så lettet! Siste spray var mandag 9.45 så tror jeg har klart det nå! Jippi![:D][:D][:D]

hvordan gjorde du det? byttet du ut otrivinen med noe annet? jeg vil også slutte!!

Brukte saltvann først litt samtidig med otrivinen men det har det ikke vært behov for etter mandag. Fikk også slimhinneavsvellende tabletter av legen men de merket jeg ikke noe fra eller til om jeg hadde tatt eller ikke. Bare gjorde meg usannsynlig hard, trappet ned til en/to doser om dagen, og så helt slutt..

Vet ikke om det hadde noe å si men den siste flaska jeg brukte var Zymelin, for det var tomt for otrivin?

ORIGINAL: Heijdii

Man er forkjølet i hundre år, mister all lukt og smak i flere uker...plutselig har man brukt det for lenge og du sitter i saksa! Fort gjort!

Gratulerer!! [:D] Har akkurat klart å slutte jeg også! [:)] Ble avhengig under svangerskapet! [:-]
Fikk en spray med kortison som hjelpte meg litt med å slutte..

Man er forkjølet i hundre år, mister all lukt og smak i flere uker...plutselig har man brukt det for lenge og du sitter i saksa! Fort gjort!

såpass, visste ikke at det var så farlig jeg.. bruker det sjeldent, men ja.. fort gjort!!

Åssen får dere til å slutte?[:-] har brukt nesepray i flere år. takler bare ikke den følelsen av å ikke kunne puste skikkelig.[:-][:'(] er riktignok litt bedre etter at jeg har født.[:)]

Åååå, jeg vil også slutte!
Men jeg tror nok jeg skal vente til jeg har fått ut han her. Sliter nok med å sove om nettene nå, om jeg skal begynne med avvenning før han kommer, kommer jeg nok ikke til å ha overskudd til noe annet..

Jeg hadde en uke hvor jeg var veldi forkjølet å det er kanskje 2 mnd siden nå, å jeg bruker enda nesespray! Nesa blir skikkeli tett å jeg føler at jeg ikke får puste. Må ha nesespray med meg ut å ja, over alt! Føler jeg ikke klarer å spise om nesa blir tett. Er d for at kroppen min er avhengi av otrivin at den ikke slutter å være tett på egenhånd? Eller er det bare en gravid-greie som går over av seg selv etter fødselen?

ORIGINAL: Deez

Jeg hadde en uke hvor jeg var veldi forkjølet å det er kanskje 2 mnd siden nå, å jeg bruker enda nesespray! Nesa blir skikkeli tett å jeg føler at jeg ikke får puste. Må ha nesespray med meg ut å ja, over alt! Føler jeg ikke klarer å spise om nesa blir tett. Er d for at kroppen min er avhengi av otrivin at den ikke slutter å være tett på egenhånd? Eller er det bare en gravid-greie som går over av seg selv etter fødselen?

Jeg var ikke gravid når jeg ble avhengig....fikk også beskjed av lege og ikke bruke otrivin under svangerskapet husker jeg! Men du kan jo bli tett av svangerskapet tror jeg, men siden du har brukt otrivin i 2 mnd nå er nok nesen din godt avhengig ja[8|] Så du burde nok prøve å trappe ned, og bruke saltvann!

ORIGINAL: racesnuppsi

good job! [:D]

KJmpe flink har du vært[:D][:D]

så flink du er....!!!

Skulle ønske gamle venninna mi kunne overvinne den faenskapen og... Hun går rundt med 10 flasker i veska og har brukt driten siden vi var 15-16 år dvs hun har brukt octravin i rundt 8 år[8|]

ORIGINAL: Deez

tror nok det er otirivinen jeg.. jeg og har brukt den en stund nå, men for noen dager siden sluttet jeg, og er allerede mye bedre.. blir ikke pottetett lengre:)

Back
Topp