Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillamumitrollet
Man må bare være streng med seg selv og ha noen helvetesnetter med kongletunge og tett nese, men sakte men sikkert så går det over.. Etter 3-4 dager så har ting blitt bedre.. Man må bare HOLDE UT[:)][:)]
ORIGINAL: Leatroll
Jeg har klart å slutte! Er så lettet! Siste spray var mandag 9.45 så tror jeg har klart det nå! Jippi![:D][:D][:D]
ORIGINAL: Heijdii
Hvordan bli man avhengig av det?[:-]
Men du er flink, lykke til!!![:D]
Man er forkjølet i hundre år, mister all lukt og smak i flere uker...plutselig har man brukt det for lenge og du sitter i saksa! Fort gjort!
Man er forkjølet i hundre år, mister all lukt og smak i flere uker...plutselig har man brukt det for lenge og du sitter i saksa! Fort gjort!
ORIGINAL: Deez
Jeg hadde en uke hvor jeg var veldi forkjølet å det er kanskje 2 mnd siden nå, å jeg bruker enda nesespray! Nesa blir skikkeli tett å jeg føler at jeg ikke får puste. Må ha nesespray med meg ut å ja, over alt! Føler jeg ikke klarer å spise om nesa blir tett. Er d for at kroppen min er avhengi av otrivin at den ikke slutter å være tett på egenhånd? Eller er det bare en gravid-greie som går over av seg selv etter fødselen?
ORIGINAL: Deez
Jeg hadde en uke hvor jeg var veldi forkjølet å det er kanskje 2 mnd siden nå, å jeg bruker enda nesespray! Nesa blir skikkeli tett å jeg føler at jeg ikke får puste. Må ha nesespray med meg ut å ja, over alt! Føler jeg ikke klarer å spise om nesa blir tett. Er d for at kroppen min er avhengi av otrivin at den ikke slutter å være tett på egenhånd? Eller er det bare en gravid-greie som går over av seg selv etter fødselen?