Bye bye kviser!!!!!

Valentina*

Glad i forumet
Nå har det seg slik at jeg får suuuuuuperfin hud når jeg er gravid (i motsetning til mange andre)!
Har allerede halvert seg :)

Det var derfor jeg i det hele tatt fant ut at jeg var gravid, måtte sjekke pga den antibiotikakuren jeg skulle begynne på nå mot kviser kunne jeg ikke få om jeg var gravid..... :) men nå får jeg isteden en helt naturlig kur mot kvisene å det er jo mye bedre :)

Andre her som har det på samme måte?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har bare to kviser! Ii NESA!!!! Å gud bedre meg, ser ut som rudolf snart! Stor å rød!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må jo bare si d at jeg vil jo heller være uten kviser til vanlig å heller holde ut 9 mnd ett par ganger..... Til vanlig er jo myyyyyye lenger å holde ut :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har bare to kviser! Ii NESA!!!! Å gud bedre meg, ser ut som rudolf snart! Stor å rød!


Sent from my iPhone using BV Forum

Huff ja de er grusomme mildt sagt!!!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ALDRI kviser andre steder enn i ansiktet, men sist jeg var gravid fikk jeg plutselig på skuldre/rygg/kragebein. Utrolig ulekkert! :p

Nå har det allerede begynt å komme igjen! :O Så nei; graviditet er ikke noen kur her :D Hihi.
Jeg hadde noen måneders opphold sist da, har aldri fått så mange komplimenter på huden min før ;D Så jeg kan jo håpe det skjer igjen!
 
Jeg har ALDRI kviser andre steder enn i ansiktet, men sist jeg var gravid fikk jeg plutselig på skuldre/rygg/kragebein. Utrolig ulekkert! :p

Nå har det allerede begynt å komme igjen! :O Så nei; graviditet er ikke noen kur her :D Hihi.
Jeg hadde noen måneders opphold sist da, har aldri fått så mange komplimenter på huden min før ;D Så jeg kan jo håpe det skjer igjen!

Ja vi håper på det :)

Huden min trenger iallfall virkelig en hvil nå.... Redd for arr :/

Å det er så selvtillitboost når andre legger merke til det å komplimenterer :)





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Å det er så selvtillitboost når andre legger merke til det å komplimenterer :)

VELDIG deilig! ;)

Jeg nøyt å være gravid, og elsket magen :D I alle fall etter rundt uke 24, da det begynte å bli stor og fin :) Så jeg struttet rundt og tok til meg alle kompliment ;D Haha
 
Jeg får også finere hud når jeg er gravid ;)
 
Sniker fra Juniforum:)
Først, kjenner den fantastiske følelsen! Jeg hadde nesten ikke en kvise igjen i uke 9. Nå er jeg i uke 14 og her popper det ut, i fjeset, på skuldre og rygg og brystkasse.. Og det gjør forferdelig vondt.. Så, jeg krysser virkelig, virkelig alt for at det varer for deg!:)

Lykke til:)
 
Sniker fra Juniforum:)
Først, kjenner den fantastiske følelsen! Jeg hadde nesten ikke en kvise igjen i uke 9. Nå er jeg i uke 14 og her popper det ut, i fjeset, på skuldre og rygg og brystkasse.. Og det gjør forferdelig vondt.. Så, jeg krysser virkelig, virkelig alt for at det varer for deg!:)

Lykke til:)

Det va jo kjedelig :(

Ja hvis det blir som sist så er jeg kvisefri hele svangerskapet å til jeg er ferdig og amme :) men med en gang mens kom så kom kvisene!!!!!!!!!!!

Så kansje løsningen min er å pumpe videre når jeg har slutta å amme..... Pumpe til jeg blir gammel ha ha :p



Sent from my iPhone using BV Forum
 
De to gangene jeg har vært gravid har huden i ansikte blitt finere men skuldrene har fått kviser. Slik jeg fant ut av det andre gangen ;)
 
Back
Topp