by the way!!

turbo trash

Forumet er livet
YO BIAAAATCHES!!!!

her blirre liv rai ti dai rai..

noen som har savna meg???

tjaaa...... hvor har du vært?

Ærlig og oppriktig; JA, har savna deg masse! Og det sier kanskje litt om hvilket liv jeg har når jeg tenker på en bortkommen bv-bruker noen ganger i uka... Stusselig å bli sletta fra facebook og såeh.

ja hele facebooken min klikka. måtte verifisere via mail hver gang jeg logget på, så sletta hele driten og starta på nytt, bare å legge meg til igjen altså : )  liker å bli huska. siden det nå er ett år siden BV forandret seg husker jeg ikke lenger hvordan det gamle var så nå er jeg ikke muggen lengre:) mannen ble litt opppgitt når han så jeg var her inne, for jeg har jo faktisk hatt tid til han :)

uæææ dolly er smelt på tjukka for pokker..... gratulerer!!!!

turbo trash skrev:

Det er flere som er det her inne

Qualitas skrev:

turbo trash skrev:

Det er flere som er det her inne

nei er vel ikkr gravide kvinner her inn... kyskhet,, kyskhet,,'

Jeg er også gravid 

Labambie skrev:
Jeg er også gravid 

seriøst?? jeg vil også ha mere baby... nei jeg vil jo ikke det. jo , nei,jo nei,jo nei

turbo trash skrev:

Labambie skrev:
Jeg er også gravid 

seriøst?? jeg vil også ha mere baby... nei jeg vil jo ikke det. jo , nei,jo nei,jo nei

haha... hva vil du ha da? en hertuginne? Siden du ikke har prinser og prinsesser og sånn så kan du jo bevege deg over i andre royale titler... :P

selvsagt savnet!!

Dollface skrev:

turbo trash skrev:

Labambie skrev:
Jeg er også gravid 

haha... hva vil du ha da? en hertuginne? Siden du ikke har prinser og prinsesser og sånn så kan du jo bevege deg over i andre royale titler... :P

jeg gulper hver gang noen kaller sneipen for prins... selv om faren er mørkets jarl.......

hissigproppen skrev:
selvsagt savnet!!

best for deg:)

Back
Topp