Bv vs husarbeid

lomittra

Glad i forumet
Kom akkurat til å tenke på at om jeg hadde brukt all tiden som jeg bruker på bv på husarbeid så hadde det ikke vært et eneste hundehår eller støvkorn i hele huset  Blir litt hekta jeg altså [:D]

hehe.. I know...

Samme "problem" her... bruker ALTFOR mye tid på pcen.. BV, ulike nettsider, blogg og facebook... [8D]

Hadde jeg brukt samme tid på huset hadde nok noen ment jeg ikke var frisk... støv på hjernen eller noe [:-]

Ja, merker det når han sover lurene sine så skal jeg "bare" rett innom bv for å se...Men blir jo sittende til han våkner[&:]

Blir som oftest til at jeg tar skippertak og så gjør noe på kveldene istedenfor[:)]

Syns det er veldig kos med bv jeg, så når jeg først setter meg til her om kvelden så FLYR timene altså!!! Og på dagtid når storesøster er opptatt med å leke så står jeg ofte pålogga og titter innom av og til [:)]

ORIGINAL: Påatt

hehe.. I know...

Samme "problem" her... bruker ALTFOR mye tid på pcen.. BV, ulike nettsider, blogg og facebook... [8D]

Hadde jeg brukt samme tid på huset hadde nok noen ment jeg ikke var frisk... støv på hjernen eller noe [:-]

Haha, jeg har nesten ikke tid til å titte innom FB lenger, må liksom være på BV [:D] Ja hadde man brukt så mange timer på husarbeid så hadde det definitivt vært ganske nærme en diagnose [8D]

ORIGINAL: Joffen

Ja, merker det når han sover lurene sine så skal jeg "bare" rett innom bv for å se...Men blir jo sittende til han våkner[&:]

Blir som oftest til at jeg tar skippertak og så gjør noe på kveldene istedenfor[:)]

Ja det er akkurat slik det er, merker jo ikke at tiden går jo [:-]

ORIGINAL: aangels

velger nok bort mye tid jeg kunne brukt til andre ting for å heller sitte på bv/facebook/blogg, men det er ikke sånn at jeg lar oppvasken stå, skittenklærne flyte over eller hybelkaninene fly rundt av den grunn. 20 min på bv, en time husarbeid osv, og sånn kan jeg komme meg gjennom husvasken ;)

Hehe, jeg lar det ikke akkurat gro ned jeg heller da [:D] Vi har både middag, rene klær osv hver dag vi også altså [:D] Men slik som nå har jeg sittet med pc siden ungene la seg, og det betyr at det blir litt sent før jeg får lagt meg... Har igjen å tømme oppvaskmaskina, rydde litt leker og brette klærne som ligger i tørketrommelen [8|]

BV er avhengighetsskapende!

Goolge Crome browsern min har ALLTID 2 faner oppe...

FB og BV!

farlig!!!!

ORIGINAL: Mirell

FB og BV!

farlig!!!!

Hahaha - samme her, bortsett fra Firefox [:D][:D] ALLTID! 24/7 [8D]

Ja jeg innrømmer glatt at jeg er litt avhengig! [:-] Og særlig de 5 ukene sambo er borte på jobb da... Bruker mindre tid her de 5 ukene han er hjemme [:)] Men er ikke mange dagene jeg ikke titter innom nei...

ORIGINAL: Morellskatten

ORIGINAL: Mirell

FB og BV!

farlig!!!!

Hahaha - samme her, bortsett fra Firefox [:D][:D] ALLTID! 24/7 [8D]

ahh savner Firefox... men min bare "monger"

Back
Topp