bv vs. dib

amona

Betatt av forumet
DA jeg var gravid var jeg på dib, men ble stadig overrasket over alle løgner, krangling og drittslenging. Folk kunne ikke spørre om noenting nesten uten å bli hundset.
DA jeg hadde født gadd jeg ikke være der lenger og oppdaget babyverden, lite aktiv her også. Men har lært mye og dere spør jo om akkuratt de tingene jeg også lurer på, uten å få 20 negative svar. Syns det er en koselig stemning her.
Derfor ble jeg ekstra skuffet da jeg så hva som skjedde igår...[:@][&o]
Er det mulig liksom?? Men det er vel det negative med nettforum som dette desverre

men vedkommende hadde også vært endel på dib og kommet til oss...

mars07 er ett flott forum for flotte mammaer og jeg digger dere...

hmmm. jeg har aldri vært på dib jeg.. eller bim eller bam.  Og det er jeg igrunnen glad for.
Er trofast mot dere vettu [;)]

ORIGINAL: Lisemor_

hmmm. jeg har aldri vært på dib jeg.. eller bim eller bam.  Og det er jeg igrunnen glad for.

ORIGINAL: Hege26

ORIGINAL: Lisemor_

samma her.

ORIGINAL: amona

DA jeg var gravid var jeg på dib, men ble stadig overrasket over alle løgner, krangling og drittslenging. Folk kunne ikke spørre om noenting nesten uten å bli hundset.
DA jeg hadde født gadd jeg ikke være der lenger og oppdaget babyverden, lite aktiv her også. Men har lært mye og dere spør jo om akkuratt de tingene jeg også lurer på, uten å få 20 negative svar. Syns det er en koselig stemning her.
Derfor ble jeg ekstra skuffet da jeg så hva som skjedde igår...
Er det mulig liksom?? Men det er vel det negative med nettforum som dette desverre

Hehe har vert inne på dinbaby.com jeg også...
Helt sykt sier jeg...
Mer heksejakt og drittslenging enn råd og hjelp...
Jaja sier egentlig at man trenger ikke stole på alt man leser uansett jeg....
Nettet er nettet, er alltid noen der uten i den STORE verden som kan tulle med noe...

ORIGINAL: amona

Derfor ble jeg ekstra skuffet da jeg så hva som skjedde igår...[:@][&o]

Høres nesten ut som du ikke vet hva du prater om her. Folk har rett til å reagere når man blir løyet til, sånn er det. Noen ble såret , andre sjokkert, noen skuffet, noen imponert over tilståelse.. Alle er forskjellig og reagerer forskjellig. Litt reaksjoner må man regne med når man går ut me så sterke historie, enten vi tar ting med en klype salt eller ikke. Dette er et koselig nettforum hvor jeg trives veldig godt, men alt er ikke blomster og sol hele tiden. Det hadde vært falsk, og det er vi ikke.. !

DIB er 100000 ganger værre en det er her inne.. Vi har det så koselig her inne, kan ikke sammenlignes.. 

Jeg mente ikke at det var utrivelig her. det jeg mente var at det i de 9 månedene jeg har vært her, har jeg ikke sett så mange episoder av slaget igår, og det er jeg veldig glad for. Derfor jeg ikke gadd være på dib lengre.

Trives godt her jeg, og selvfølgelig skal folk få reagere akkuratt som de vil[:)]

Flott! da er vi enige da[:)][;)]

Hei! Jeg synes og så DIB er værst, helt utrolig hvor mye krangling det er, men der er det jo den dumme anonymknappen å sjule seg bak!... huff...[:@]
Har ikke vært på noen av disse stedene på evigheter, da jeg ikke orket dib, og ikke skjønte hvordan jeg skulle gjøre noe innpå Bv. [8|]hehe, men nå skal jeg gi det en ny sjanse, for her inne virker dere jo kjempekos![:D]

Back
Topp