BV-valg

AP

ORIGINAL: Mari3

FRP så klart det er ikke  noe annet som virker fornuftig for meg

få jeg lov og spørre hvorfor?

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: addi

ORIGINAL: Mari3

FRP så klart det er ikke  noe annet som virker fornuftig for meg

få jeg lov og spørre hvorfor?

Hvorfor i all verden skal du spørre om det? flere foran her som har svart ap selvfølgelig, ingenting annet som er fornuftig osv...hvorfor skal ikke de svare for seg da? sorry jeg svarer på så mange av dine innlegg nå, men er så driiiiitlei av å måtte forklare... har skrevet så mange innlegg her inne om hva jeg brenner for, men da er det ingen som svarer eller har noen motargumenter.. det blir bare hoppet over svaret og laget enda flere innlegg om at FRP ivelgere kke kan svare for seg hvorfor de stemmer som de gjør.. men det er jo ingen som hører på det øret alikevel..!! kan skrive side opp og side ned, men motstanderne driter jo i det uansett hva vi enn måtte skrive...

fordi jeg er virkelig interessert i svaret. Jeg synes jo ikke at frp velgere er dumme eller noe sant, men jeg har virkelig følgt med valget og kan rett og slett ikke forstå hvorfor folk velger dem. Og da er jeg ikke interessert i slike plattheter at det er fornunftig osv, da er jeg ut etter hvorfor den person synes at den er fornunftig, skjønner du?
Jeg har også frp velgere i vennegjenngen og har stilt samme spørsmål til dem. Ikke for å rakke ned på dem eller å mobbe den, men fordi jeg prøver å forstå. Kanskje dokka ser noe som jeg ikke ser

takk for ditt svar. Skal gjerne kommer med en kommentar til det, men ikke nå. Det har blitt veldig sent og jeg må bare si natta

Back
Topp