BV-valg

*Krusedull*

Gift med forumet
Litt off-topic, men jeg lurer altså på:

Om det var valg i dag, hvilket parti hadde fått din stemme?

..tester ut en aldri så liten teori.

ksan jeg stemme på meg selv?*ler*

Vettu hva...mitt stalltips er at her inne vinner FRP for det er det partiet de fleste skjønner hva sier...

ORIGINAL: alruto

Jeg stemmer ikke...

Lurt.....da slipper man å klage også...hehe

Jeg stemmer ikke...

Så kjedelig du er da! [8D]
Hvorfor ikke?

ORIGINAL: MammaMia98

Vettu hva...mitt stalltips er at her inne vinner FRP for det er det partiet de fleste skjønner hva sier...

Time will show [:D]

ORIGINAL: Enaj

Neeeh, tror iq-nivået er litt høyere her enn som så, er jo bare arbeidsledige tobakksrøykende joggedresser som stemmer FRP.

Sant det... og her har vi jo ingen sånne...

ORIGINAL: *Krusedull*

Jeg stemmer ikke...

Så kjedelig du er da! [8D]
Hvorfor ikke?

Jeg synes vel bare egentlig det er like greit å være politisk nøytral[:-] 

jøss! imponerende! [:)]

så du er helt nøytral til?:
barnehagedekning
maxpris på barnehage
permisjonsrettigheter
barnetrygd
kontantstøtte
skole
veier
innvandring
osv.osv?

jeg blir litt småprovosert jeg, av folk som ikke gidder å stemme. Om du er/ velger å være politisk nøytral eller virkelig ikke mener noe, så stem blankt da. Da har du iallefall gjort en innsats; deltakelse er en av demokratiets byggesteiner. Og det samme om du ikke finner et parti å stemme på, da får du sendt et signal om at du ikke synes noe parti var verdt din stemme  [:)]

Kom iallefall ikke og klag på noe etterpå om du ikke stemmer; du hadde en mulighet til å være med å bestemme, men den valgte du bort. Litt som når jeg spør samboer hva han vil ha til middag, og han svarer "samme for meg, bestem du". Da kan ikke han klage på maten etterpå! [:D]

Jeg pleier vanligvis å holde meg unna politiske diskusjoner, fordi jeg er veldig uenig i det norske politiske systemet.
Jeg mistet troen da høyre og venstre satt i regjering SAMMEN under Bondevik.
Så jeg tenker for meg selv; Hva er vitsen?
Det er alt for mange partier å velge mellom.
Nyansene i valgprogrammet er alt for små til å skille dem, så det virker som om det ikke spiller noen rolle hva man stemmer lenger.
Så lenge partiene havner i samarbeidsregjering med partier som skal være totalt på motsatt side er jo heve vitsen borte?
Valgløfter ser partiene bort ifra når de kommer til makten, fordi det rett og slett blir for vanskelig å gjennomføre. Når det er sagt, vil jeg nok også tippe at frøken Jensen blir statsminister ved neste valg, rett og slett fordi folk trenger radikal forandring.

De leder da. [8D]

ORIGINAL: Dunn

De leder da. [8D]

Bombe....hehe

Back
Topp